اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد

کلید رفع مشکلات صندوق فولاد در دستان دولت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم مشکل صندوق فولاد طی این هفته برطرف شود، گفت: رفع مشکلات این صندوق در گروی رسیدگی سریع دولت است.

کلید رفع مشکلات صندوق فولاد در دستان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وضعیت صندوق فولاد از مدت‌ها پیش به نوعی بلا‌تکلیف است و به دنبال این بلا‌تکلیفی نیز مشکلات بسیاری برای بازنشستگان این صندوق به وجود آمده، چراکه این بازنشستگان هر ماه با تأخیر حقوق خود را دریافت می‌کنند، البته مسئولان بار‌ها و بار‌ها زمان‌هایی را برای رفع مشکلات صندوق بازنشستگان فولاد عنوان کرده‌اند، اما تاکنون این موضوع محقق نشده است و مشکلات صندوق فولاد همچنان بر سر جای خود مانده است.

حمیدرضا فولاد‌گر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس پیگیری‌های بسیاری را برای رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد انجام داده‌اند، اظهار کرد: رفع مشکلات صندوق فولاد به صورت کامل در گروی اجرای ماده 59 قانون بودجه کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است، اضافه کرد: مصوبه‌ای برای رسیدگی به مشکلات صندوق فولاد تنظیم شده بود که در حال حاضر دولت اصلاحیه‌ای را برای این مصوبه آورده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این اصلاحیه توسط دولت در حال بررسی است، تصریح کرد: امیدواریم مشکل صندوق فولاد طی این هفته برطرف شود و رفع مشکلات این صندوق در گروی رسیدگی سریع دولت است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید هر چه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی کند، ادامه داد: زمان رفع مشکلات این صندوق به دولت بستگی دارد و مراحل قانونی باید برای رسیدگی به مشکلات این صندوق طی شود.

انتهای پیام/63004/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول