اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهمترین مطالبه مجمع نمایندگان اصفهان در دیدار با روحانی

تحقق مدیریت یکپارچه آب از بالادست تا پایین دست زاینده‌رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خبر از دیدار مجمع نمایندگان اصفهان با رئیس جمهور داد و گفت: در دیدار با روحانی مهمترین مطالبات مردم اصفهان در بخش آب و نیز سرمایه‌گذاری را مطرح می‌کنیم.

تحقق مدیریت یکپارچه آب از بالادست تا پایین دست زاینده‌رود

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد دیدار نمایندگان اصفهان با ریاست جمهوری اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان از ابتدای رای اعتماد در پی دیدار با ریاست جمهوری بودند و این امر از این هفته با موافقت خود ریاست جمهوری از مجموعه استان‌ها آغاز و نمایندگان استان اصفهان جزء نخستین  استان‌ها برای دیدار با روحانی هستند.

وی افزود: نمایندگان قرار است که در مورد مشکلات اصفهان و نیز حمایت‌های دولت از استان اصفهان بحث کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه تمام در اصفهان، بحث انتقال آب، حمل‌ و نقل درون‌ شهری و برون‌شهری به ویژه خطوط راه‌آهن و ریلی، پروژه‌های مختلف عمرانی، بیکاری، رفع موانع سرمایه‌گذرای‌ها و معضل آلایندگی‌ها، بیکاری و اشتغال در اصفهان با وجود اینکه اصفهان را شهری برخوردار نام می‌برند، از جمله مهمترین مواردی است که مجمع نمایندگان اصفهان در مورد آن با ریاست جمهوری صحبت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که مطالبه مردم اصفهان آب و رفع مشکلات در این مورد و از انتظارات دولت جدید است و دراین خصوص با روحانی چه مذاکره‌ای خواهید کرد، گفت: مجمع نمانیدگان اصفهان تاکید زیادی بر روی تحقق مدیریت یکپارچه آب دارند و در این خصوص اعتقاد دارند که حاکمیت حفاظت بهره‌وری آب باید بر عهده وزارت نیرو باشد.

فولادگر گفت: مدیریت یک پارچه از وظایف حاکمیتی است و در تخصیص، کمبودها همه باید بر عهده وزارت نیرو باشد و ما تاکید بر مدیریت یکپارچه از بالادست تا پایین دست داریم.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌ها و رفع موانع سرمایه‌گذاری و در واقع هماهنگی دولت با استان در این خصوص از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که این تجربه را برای جذب سرمایه‌گذاری کمتر داشته است.

این نماینده اضافه کرد: بحث سرانه بودجه‌ای  اصفهان با توجه به جایگاهی که استان دارد از دیگر مطالبات مهم نمایندگان اصفهان است.

انتهای پیام/63012/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول