اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد محمودآباد خواستار شد

تلاش دستگاه‌های فرهنگی برای تعالی کانون‌های مساجد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های متولی و نخبگان شهر و روستا برای تعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده کرد.

تلاش دستگاه‌های فرهنگی برای تعالی کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حمیدرضا کوزه‌گر صبح امروز در مراسم تجلیل از مدیران برتر کانون‌های مساجد این شهرستان با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سنگر دفاع از ارزش‌ها و باورهای دینی اسلام و انقلاب است.

رئیس اداره ارشاد محمودآباد تصریح کرد: اهتمام ویژه به گسترش فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا همچون سال گذشته به عنوان شهرستان برتر در گسترش کانون‌های مساجد باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران کانون‌ها تلاش قابل ستایشی دارند،خاطرنشان کرد: در این بین مدیرانی نیز هستند که فعالیت‌های چشمگیرتری دارند و امروز در این همایش از 10 مدیر فعال تجلیل می‌شود.

کوزه‌گر با یادآوری نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در پیشبرد اهداف فرهنگی انقلاب ابراز داشت: باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های متولی فرهنگی شهرستان،نخبگان شهر و روستا برای تعالی هرچه بیشتر این کانون‌ها اهتمام ورزید.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول