اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس

نامزد ریاست فدراسیون کشتی برنامه‌های خود را تشریح کرد

عبدالله عزیزی یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی برنامه‌های خود را در صورت انتخاب به عنوان رئیس این فدراسیون را اعلام کرد.

نامزد ریاست فدراسیون کشتی برنامه‌های خود را تشریح کرد

عبدالله عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان برنامه‌های خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی پرداخت و گفت: این برنامه‌ها در 41 بند تدوین شده است.

وی نحوه تعریف انتخابات و چگونگی حضور در مجامع و دلایل و چگونگی حضور را بند نخست عنوان کرد و افزود: انتخاب فرد اصلح و تعریف حدود و اختیارات برای وی نیز موضوع مهمی است.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، استقلال شخص منتخب و برخورداری از دانش و تخصص لازم و نحوه تعامل با هیئت‌های استان و اعتماد کاری و همچنین اجرایی مقررات و آئین نامه‌های مصوب وزارت ورزش را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

عزیزی تصریح کرد: تدوین تقویم ورزشی و مالی، ایجاد شورای سیاستگذاری در بین رؤسای هیئت‌ها بر اساس منطقه کشور، اجرای مفاد اساسنامه برحسب ارکان مجمع انتخابات کمیته داوران و مربیان و تقویت انستیتو کشتی و تبدیل آن به صورت آکادمی ملی کشتی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

وی ایجاد پایگاه‌های قهرمانی در چهار نقطه کشور، ایجاد دانشکده کشتی در استان مازندران در رشته آزاد و استان خوزستان در رشته فرنگی، کمیته استعدادیابی مربیان کشور، تشکیل آکادمی علمی و کاربردی کشتی در استان‌های داوطلب، جوانگرایی در تشکیلات کمیته داوران و مربیان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اعزام مربیان به کلاس‌های بین‌المللی و برگزاری کلاس‌های بین‌المللی در کشور و در استان‌های داوطلب و واگذاری سرپرستی تمامی مسابقات خارج از کشور به ترتیب اولویت به رؤسای هیئت‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

عزیزی برنامه‌ریزی ارکان مدیریت کشتی بر پایه و اساس دو دبیر برای هر یک از رشته‌های آزاد و فرنگی، توزیع عادلانه بودجه تخصیصی از سوی وزارت بین استان‌ها، به روز رسانی اطلاعات استان‌ها در عرصه خدمات و برتری ورزش کشتی و هماهنگی با کادر فنی در تیم‌های ملی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی داشتن برنامه‌های بلند مدت برای جبران عقب‌ماندگی و پویایی استعدادهای نهفته در استان‌ها، ایجاد سایت برای ثبت‌نام طرفداران و ایجاد شبکه‌های اقتصادی و تبلیغاتی در چهارچوب اساسنامه فدراسیون‌ها و تقویت کشتی فرنگی در استان‌هایی که در کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری نکرده‌اند را از جمله دیگر برنامه‌های خود در صورت انتخاب عنوان کرد.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در پایان ابراز امیدواری کرد در انتخابات اینده شخصی انتخاب شود که توانایی عمل به این برنامه‌ها را داشته باشد.

گفتنی است انتخابات فدراسیون کشتی قرار است یکم آبان ماه برگزار شود.

انتهای پیام/79012/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول