اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرگان:

نخستین پروژه چمن مصنوعی بانوان گلستان کلید خورد

سرپرست شهرداری گرگان از اجرای پروژه چمن مصنوعی برای بانوان مرکز گلستان خبر داد.

نخستین پروژه چمن مصنوعی بانوان گلستان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی شامگاه شب در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در بخش زیرساخت‎های ورزشی و ابنیه اقدامات خوبی در مدت هشت سال اخیر انجام گرفته است اما در حوزه بانوان کماکان ضعیف عمل شده و بانوان شرایط ورزش همگانی و قهرمانی را ندارند.

وی با بیان اینکه بانوان کمتر از 15 درصد ورزش همگانی و قهرمانی را در اختیار دارند، تصریح کرد: بانوان به دلایل فیزیولوژیکی، مسائل فرهنگی و اخلاقی نیاز بیشتری به ورزش همگانی و قهرمانی دارند که باید به این بخش توجه ویژه‎ای شود.

ورزش صبحگاهی در 20 نقطه شهر گرگان انجام می‎شود

سرپرست شهرداری گرگان افزود: نخستین زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان از دو روز پیش در مرکز گلستان کلید خورد و اینها حداقل‌هایی است که شورا و شهرداری برای ورزش همگانی مردم و بانوان انجام می‎دهد.

کریمی با اشاره به اینکه ورزش صبحگاهی در 20 نقطه شهر گرگان انجام می‎شود، ابراز داشت: اکثر این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‎دهند و به ندرت آقایان از ورزش صبحگاهی استقبال می‎کنند، لذا باید نگاه ویژه‎ای به ورزش بانوان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای ورزش بانوان تکلیفی است که باید به آن عمل شود، چراکه به لحاظ انسانیت مرد و زن با یکدیگر مساوی هستند.

کریمی افزود: ما بدهکار این قشر از جامعه هستیم و باید شرایط ویژه را برای ورزش بانوان فراهم کنیم.

جای قهرمان رده یک ملی در گلستان خالی است

سرپرست شهرداری گرگان اظهار داشت: با تلاش‎ اداره‌کل ورزش و جوانان کارهای خوبی در سطح شهرستان گرگان صورت گرفته است که البته حمایت‎های خوبی نیز در زمان وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت که انتظار بیشتری وجود داشت.

کریمی با بیان اینکه فقدان امکانات سخت‎افزاری تنها مشکل بخش ورزش گلستان نیست، اظهار داشت: آنچه جای آن خالی در گلستان احساس می‎شود موضوع سخت‎افزاری نیست بلکه جای قهرمان رده یک ملی در استان و شهرستان‎هاست که باید این مهم مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول