اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم کوتاه

«و خدا می‌داند» در جشنواره فیلم اشراق به نمایش در می‌آید

فیلم کوتاه تجربی «و خدا می‌داند» اثر یکی از طلاب هنرمند جوان استان قم است که به مدت پنج دقیقه تولید شده و پس از شرکت در جشنواره فیلم اشراق نظر هیئت انتخاب را به سمت خود جلب کرده است.

«و خدا می‌داند» در جشنواره فیلم اشراق به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم کوتاه تجربی «و خدا می‌داند» برگرفته از مفهوم تصویری یک آیه از قرآن و نمود آن در طبیعت است و هر آنچه که در این دنیا اتفاق می‌افتد و ما از علت وقوع و چگونگی آن ناآگاه هستیم ولی در پشت پرده آفرینش رازهایی هست که کار خود را می‌کنند و ما از آن غافل هستیم.

این فیلم کوتاه تجربی؛ کاری از سجاد صالحی طلبه جوان هنرمند است که از سال 81 راه پر خم و تاب هنر هفتم را پیش گرفته و در رشته «تولید» از دانشکده صدا و سیمای استان قم در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شده است.

«و خدا می‌داند» نخستین کاری است که توسط این هنرمند جوان در سال 85 به مدت پنج دقیقه تولید شده و آن را برای نخستین‌بار به جشنواره فیلم اشراق ارسال کرده است.

این فیلم به دلیل جذابیتی که در بیان مضامین دینی دارد از بین پنج اثری که سجاد صالحی برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بود توانست رای مثبت هیئت انتخاب را به سمت خود جلب کند.

سجاد صالحی با شرکت در جشنواره‌های گوناگون توانسته است افتخارات متعددی را کسب کند که در این راستا می‌توان به کسب جایزه نفر سوم در بخش فیلم‌نامه در جشنواره هنر آسمانی اشاره کرد.

این هنرمند جوان در چهارمین همایش اهل قلم اصفهان، پنجمین همایش اهل قلم اصفهان، جشنواره طلاب جوان و زیتون سرخ مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/78005/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول