اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان:

مهمانان خارجی مبلغان جشنواره اصفهان هستند/ ورود اصفهان به عرصه تولید فیلم

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: مهمانان خارجی مبلغان جشنواره اصفهان و کشور هستند که باید از فرصت حضور آنها در جشنواره برای اشاعه فرهنگ اصفهان به جهان به خوبی استفاده کرد.

مهمانان خارجی مبلغان جشنواره اصفهان هستند/ ورود اصفهان به عرصه تولید فیلم

مجتبی شهیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته فراخوانی داده شد که 250 فیلم‌نامه از فیلمسازان اصفهانی به دست رسید.

وی افزود: با این آمار بالا متوجه شدیم که فیلمسازان اصفهانی در عرصه فیلمسازی تبحر دارند و توانمند هستند و به همین دلیل امسال را برای فیلمسازی در نظر گرفته‌ایم.

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه 12 فیلم کودک از اصفهان وارد جشنواره شده است و امیدواریم این فیلم‌ها به کسب جایزه نیز نائل شوند، تصریح کرد: ورود اصفهان به عرصه تولید فیلم بسیار امر مهم و قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه،اصفهان در سال‌های آینده در تولید فیلم قوی‌تر عمل می‌کند، اضافه کرد: امسال 100نفر مهمان خارجی در جشنواره حضور دارند که به طور قطع مبلغان خوبی برای جشنواره و شهر اصفهان در کشور‌های خود می‌شوند.

شهیدی تاکید کرد: مهمانان خارجی همچنین در روند توسعه گردشگری جشنواره بسیار اثر‌گذار هستند و به همین دلیل باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و به کودکان فرصت تعامل با سایر کشورها را داد.

انتهای پیام/63019/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول