اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

پایان مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح حفظ قرآن کریم در قم

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: علاقه‌مندان تا پایان مهر سال جاری فرصت دارند تا در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

پایان مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح حفظ قرآن کریم در قم

حجت‌الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح حفظ قرآن اظهار کرد:‌ این طرح برای اجرا توسط سازمان دارالقرآن به کل استان‌ها از جمله استان قم ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح حفظ قرآن در دارالقرآن و مرقد ابن‌بابویه روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا و جمعه‌ها ساعت 10 تا 12 صبح برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: این طرح حفظ سه ساله قرآن کریم است که به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تربیت حفاظ قرآن کریم، فرهنگ حفظ و آشنایی مردم با مفاهیم قرآن از جمله اهداف این طرح است.

عظیمی یادآور شد: مرحله نخست طرح حفظ سه ساله قرآن کریم ویژه برادران 10 سال به بالا برگزار می‌شود که می‌توانند از این دوره بهره‌مند شوند.

وی عنوان داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا پایان مهر سال جاری فرصت دارند با شماره تلفن‌های 37741023 و 37741703 تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری به دارالقرآن کریم واقع در چهار راه شهدا، ‌خیابان معلم پس از کوچه 12 مراجعه کنند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: افراد در صورت تمایل می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه موسسات قرآنی مراجعه کرده و در زمینه آموزش حفظ به صورت مجازی ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های حفظ قرآن گفت:‌ برگزاری این دوره‌ها تاثیر چشمگیری در زمینه مهجوریت‌زدایی از قرآن دارد زیرا کسی که می‌خواهد حافظ قرآن شود برای تسریع در حفظ خواه یا ناخواه باید با مفاهیم قرآن آشنا شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: کسی که با مفاهیم قرآن آشنا شد بدون تردید تاثیر خوب در زندگی‌اش دارد و ارتباطش را با قرآن افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره روی مسئله حفظ قرآن تاکید داشتند زیرا اصل حفظ قرآن سبب می‌شود تا انسان انگیزه خاصی برای عمل به مفاهیم قرآن پیدا کند.

انتهای پیام/78003/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول