اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد

ساماندهی آب اصفهان در گروی تعامل مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود را از مهم‌ترین مطالبات مردم دانست و گفت: ساماندهی و رسیدگی به مشکل آب اصفهان در گروی تعامل مدیریت شهر و استان است.

ساماندهی آب اصفهان در گروی تعامل مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه یک سری خطوط قرمز به منظور کنترل آلودگی‌ها باید برای اصفهان تعریف شود، اظهار کرد: همچنین کارکرد‌های شهر باید به صورت اصولی مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارکرد شهر مشخص نیست، اضافه کرد: مسئولان باید در راستای مشخص کردن کارکرد‌های شهر از نظر فرهنگی، تاریخی، صنعتی، گردشگری و سایر مباحث اقدامات لازم را انجام بدهند و شهر اصفهان با وجود تمام این کارکرد‌ها پیشرفتی نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه حریم و محدوده شهر اصفهان نیز باید مشخص شود، تصریح کرد: میزان جمعیت شهر اصفهان نیز باید مشخص شود و مسئولان براساس میزان جمعیت برای شهر برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه آمایش سرزمین یکی از شاخصه‌های دست‌یابی به توسعه است، ادامه داد: آمایش شهر و استان باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد تا براساس این آمایش‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور توسعه و پیشرفت اصفهان انجام شود.

قربانی با بیان اینکه همچنین میزان مهاجرت به شهر اصفهان باید مشخص شود، تأکید کرد: میزان مهاجرت به اصفهان باید کنترل شود تا بسیاری از مشکلات موجود در سطح شهر کاهش پیدا کند.

وی، رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود را از مهم‌ترین مطالبات مردم دانست و افزود: ساماندهی و رسیدگی به مشکل آب اصفهان در گروی تعامل مدیریت شهر و استان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات آب اصفهان از عهده یک مجموعه خارج است و شورای شهر و یا مدیریت استان به تنهایی نمی‌توانند به این مشکلات رسیدگی کنند، متذکر شد: تعامل، انسجام و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها در راستای رسیدگی به تمام مشکلات موجود در شهر و استان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان در زمینه رسیدگی به وضعیت ترافیک باید اختیارات بیشتری به شورای شهر بدهد، ادامه داد: امیدواریم با تحقق این موضوع مشکلات و معضلات ترافیکی موجود در اصفهان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول