اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 و 91 صورت گرفت

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 90 و 91 نزدیک به 100 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی به این استان اختصاص یافته که تاکنون جذب نشده است.

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص نزدیک به 100 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی به استان خبر داد و اظهار کرد: در سال 90 و 91 این میزان اعتبار اختصاص یافت که تاکنون اعتبار تخصیص یافته، جذب نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جذب این میزان اعتبار در توسعه و پیشرفت استان انقلابی جدید صورت می‌گیرد، ادامه داد: سعی داریم با تشکیل جلسات در این خصوص در جذب اعتبارات سرعت بیشتری داشته باشیم و این میزان اعتبارات را که در سال‌های گذشته اختصاص یافته، جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی مسئول پیگیری برای جذب اعتبارات مذکور از صندوق توسعه ملی هستند و باید گزارش‌ها را به صورت هر هفته به حوزه استانداری گزارش کنند.

خادمی اذعان کرد: با جذب 100 میلیارد تومان اعتبار که در سال‌های گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته که با جذب این میزان اعتبار برنامه‌ای اساسی برای آن در نظر گرفته می‌شود تا بتوان برخی از مشکلات استان را برطرف کرد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید مجدد به دو سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در پیگیری جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی، بیان داشت: این دو سازمان مذکور با پیگیری‌های خود در تسریع جذب اعتبارات یاد شده همت کنند.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول