اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

معصومه ابتکار دوشنبه به اصفهان سفر می‌کند

استاندار اصفهان گفت: معصومه ابتکار به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نخستین سفر استانی خود در روز دوشنبه به اصفهان سفر می‌کند.

معصومه ابتکار دوشنبه به اصفهان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول زرگر‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه اصفهان یک استان صنعتی است، اظهار داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات زیست محیطی استان در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه 45 درصد از جمعیت استان در کلان‌شهر اصفهان زندگی می‌کنند، اضافه کرد: اصفهان به دلیل وجود انتظاراتی از این شهر در سطح کشور، بین‌المللی و به دلیل انتظارات مردم باید در سطح بالایی مطرح شود و رسیدگی به مشکلات این شهر باید در دستور کار تمام مدیران قرار بگیرد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مشکلات شهر انجام می‌دهند، تصریح کرد: اما بخشی از کار‌ها به دولت و هماهنگی بین بخشی باز می‌گردد و رفع مشکلات شهر در گروی افزایش و ارتقای تعامل و انسجام بین مدیریت استان و شهر است.

این مسئول با اشاره به اینکه با حضور در جلسه شورای شهر اصفهان در صدد افزایش تعامل و انسجام میان مدیریت استان و شهر هستم، ادامه داد: البته شورای شهر باید برای برطرف شدن بخشی از مشکلات موجود در اصفهان با مدیریت استان همکاری کند.

زرگر‌پور با بیان اینکه در حال حاضر مقرر شده است که مدیریت استان نیز در راستای انجام تعدادی از پروژه‌های شهری مانند آغاز خط دوم و سوم متروی اصفهان، رینگ چهارم حفاظتی و مباحثی مانند این پروژه‌ها با شورای شهر همکاری داشته باشد، تاکید کرد: همچنین مقرر شده است در راستای رسیدگی به این مباحث کمیته‌هایی به صورت تخصصی تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر نیز باید در راستای اجرای پروژه‌ها بزرگ با مدیریت استان همکاری کنند، افزود: فضا و بستر لازم نیز باید برای سرمایه‌گذاری در شهر و استان اصفهان بیش از گذشته فراهم شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از نیروی انسانی بسیار متخصص و کارآمدی برخوردار است که شاید این نیرو‌ها در استان‌های دیگر وجود نداشته باشند، گفت: همچنین ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مناسبی در استان وجود دارد که این ظرفیت‌ها در استان‌های دیگر کمتر است.

وی با اشاره به اینکه یک عزم و اراده کافی برای توسعه و پیشرفت در استان وجود دارد، اضافه کرد: تمام این موارد جزو شاخصه‌های اصلی برخورداری است، اما اصفهان از نظر سرمایه‌گذاری‌های دولتی یک استان برخوردار تلقی نمی‌شود.

زرگر‌پور با تاکید بر اینکه دولت باید در نقاط کمتر توسعه‌یافته بیشتر سرمایه‌گذاری کند، ادامه داد: سرمایه‌گذاری دولت در استان کافی نیست، اما در شرایط فعلی خزانه دولت نیز خالی است.

این مسئول با بیان اینکه این موضوع نباید مانعی برای توقف توسعه استان شود، تصریح کرد: هنر ما این است که سرمایه‌های مادی و معنوی بالقوه موجود در استان را بالفعل کنیم و از آن سرمایه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

استاندار اصفهان به توجه مدیریت استان به مشکلات زیست محیطی اشاره کرد و افزود: معصومه ابتکار به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نخستین سفر استانی خود در روز دوشنبه به اصفهان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای را به صورت گسترده با وی در راستای رسیدگی به مسائل زیست محیطی استان برگزار می‌کنیم، تاکید کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مدیریت استان به مسائل زیست محیطی اصفهان اهمیت می‌دهد و در راستای رسیدگی به مشکلات زیست محیطی موجود در استان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/63004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول