اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای 7 کمیسیون شورای شهر کاشمر منصوب شدند

در جلسه علنی امروز شورای شهر کاشمر عضویت اعضای معرفی شده برای 7 کمیسیون مختلف این شورا به تصویب رسید.

اعضای 7 کمیسیون شورای شهر کاشمر منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر که صبح امروز با حضور 7 عضو از 9 عضو اصلی برگزار شد، با اکثریت آرای اعضا نسبت به عضویت نفرات معرفی شده توسط مسئولان کمیسیون‌ها موافقت شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام میثم خزاعی مسئول کمیسیون پژوهشی و علمی، احمد غزنوی مسئول کمیسیون‌های برنامه، بودجه و ورزش، اسماعیل سلطانپور مسئول کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز، سعید چیتی مسئول کمیسیون حمل و نقل و محمد صادقی مسئول کمیسیون بهداشت محیط با ارائه لیست پیشنهادی اعضای کمیسیون‌های خود موافقت سایر همکاران را برای آغاز به کار و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها اخذ کردند.

سید حسین حسینی مسئول کمیسیون عمران، هادی مازنی مسئول کمیسیون توافقات، مهری پالایی مسئول کمیسیون فرهنگی و محمدرضا خباززاده مسئول کمیسیون شهرسازی و معماری در جلسات گذشته نظر موافق همکاران خود را برای اعضای کمیسیون‌های مربوطه دریافت کرده‌اند.

این گزارش حاکی است، در حال حاضر تنها کمیسیون نامگذاری معابر و میادین که پیش از این نیز به حجت‌الاسلام میثم خزاعی پیشنهاد شده بود بدون مسئول است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول