اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی:

شهید جاودانه‌ترین واژه انقلاب است

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است.

شهید جاودانه‌ترین واژه انقلاب است

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد کاشفی صبح امروز در دیدار هنرمندان بسیجی شهرستان دشتی با خانواده شهید هنرمند مصطفی انجم‌افروز با بیان اینکه که شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های این نظام الهی هستند.

وی اظهار کرد: شهدا عزیزترین و گران‌مایه‌ترین سرمایه یعنی جان خود را در راه نظام، اسلام و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده و اجرشان نزد خداوند محفوظ است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی با اشاره به اینکه همگی ما وظیفه داریم در جهت اهداف والای شهدا گام برداریم افزود: یکی از آرمان‌های مشترک همه شهدا این است که به مردم خوب خدمت کنیم.

کاشفی تاکید کرد: خدمت شایسته به مردم، نظام و کشور بهترین نوع پاسداشت خون شهدا به‌شمار می‌رود و همگی باید در انتقال ارزش‌ها به نسل جدید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

در این دیدار اعضای کانون بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان بسیجی پیشکسوت با اهدای تمثال طراحی شده توسط هنرمند بسیجی الهام آبادی به مادر شهید یاد آن شهید را گرامی داشتند.

والدین شهید انجم‌افروز همچنین با اشاره به سجایای اخلاقی و رشادت‌های آن شهید، تاکید کردند: این شهید فردی دلسوز و مهربان بود که زندگی خود و خانواده را فدای انقلاب و راه الهی کرد.

قابل ذکر است که شهید انجم‌افروز نقاش، نویسنده، خطاط بود.

انتهای پیام/66006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول