اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

ساخت ضریح خیمه‌گاه قمر بنی‌هاشم افتخاری برای بوشهری‌هاست

امام جمعه بوشهر گفت: انتقال کارگاه ساخت ضریح مطهر قمر بنی‌هاشم به بوشهر برگ زرین دیگری به حب و علاقه مردم به مکتب اهل بیت است.

ساخت ضریح خیمه‌گاه قمر بنی‌هاشم افتخاری برای بوشهری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک عید غدیر خم ، مسئله ولایت را در جامعه تشریح کرد و گفت: ولایت در همه مکاتب وجود دارد که در اسلام، ولایت برخواسته از اعتقاد با صمیم جان از واسطه فیض الهی به جامعه است.

وی افزود: رهبری و ولایت در جوامع و مکاتب دیگر در پیروی از یک شخصیت و حزب نشات گرفته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جامعه اسلامی ایران از ولی‌فقیه آگاه و فرزانه برخوردار است افزود: جهان اسلام به رهبری آگاه و فرزانه حضرت امام خامنه‌ای متنعم است و این از افتخارات ایران اسلامی است.

صفایی بوشهری به پیام مقام معظم رهبری به همایش بزرگ حج اشاره کرد وبا تاکید بر اینکه مسلمانان باید از نقشه‌های دشمنان آگاهی کامل داشته باشند افزود: دشمن به دنبال جنگ نرم، ایجاد اختلاف، تفرقه است و از هر راهی که بتواند به وحدت مسلمانان ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه و نزاع داخلی است افزود: هر کس در این راه گام بردارد عمله دشمن است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش  گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی،  ورزش یکی از مقولات بسیار مهم برای سنین مختلف است که هم به سالم‌سازی و هم به سالم‌مانی کمک می‌کند.

امام جمعه بوشهر به انتقال کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه قمر بنی‌هاشم به بوشهر اشاره کرد و با بیان اینکه این موضوع افتخاری برای مردم استان بوشهر است، گفت: انتقال کارگاه ساخت ضریح مطهر قمربنی هاشم(ع) به بوشهر برگ زرین دیگری به حب و علاقه مردم به مکتب اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول