اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران تاکید کرد

افزایش رونق اقتصادی میاندرود با بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ

استاندار مازندران گفت: با بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ در میاندرود این شهرستان رونق اقتصادی بیشتری می‌گیرد.

افزایش رونق اقتصادی میاندرود با بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، ربیع فلاح‌جلودار بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصادی و گردشگری میاندرود در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از چند مجموعه در این شهرستان بحث گردشگری در میاندرود را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: کارخانه فولاد ایرانیان در این شهرستان در حال ساخت است که در کشور نمونه است.

استاندار مازندران ظرفیت این مجموعه را یک‌میلیون و 200 هزار تن فولاد در سال اعلام کرد.

وی درباره شرکت زراعی و باغی دشت‌ناز تصریح کرد: افرادی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند افرادی سختکوش، با استعداد و زحمتکش هستند که در کنار استعدادهای این منطقه، شرکت فوق یکی از برترین‌ها در کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با این مجموعه تولیدی و کشاورزی در سال‌های گذشته گفت: طی 10 سال گذشته این شرکت یک مجموعه کم‌بازده بوده است، اما مسئولان در این شرکت زحمات زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه شرکت دشت‌ناز امروز هم از نظر بازدهی و هم از لحاظ تولیدی و سوددهی به وضعیت مناسب رسیده است، ادامه داد: دوستان در این شرکت به ما قول دادند که دشت‌ناز در آینده به اندازه پنج برابر وضعیت فعلی بازدهی دارد.

این مسئول درباره تمهیدات دولت برای توسعه اقتصادی شهرستان میاندرود نیز اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های بازدید شده و نزدیکی به بندر امیرآباد اگر مجموعه این شرایط خوب بهره‌برداری شود، تمام مشکلات مربوط به اشتغال و اقتصاد در این شهرستان حل می‌شود.

انتهای پیام/86021/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول