اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ولایت مطلقه فقیه ولایت الهی است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ولایت مطلقه فقیه، ولایت امیرالمؤمنین و ائمه اطهار است و ولایت ائمه اطهار، ولایت رسول‌الله و ولایت رسول‌الله، ولایت‌الله است.

ولایت مطلقه فقیه ولایت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه ولایت نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به الهی بودن ولایت مطلقه فقیه، تصریح کرد: ولایت مطلقه فقیه، ولایت امیرالمؤمنین و ائمه اطهار است و ولایت ائمه، اطهار ولایت رسول الله و ولایت رسول‌الله، ولایت الله است.

باقری بر اعتقاد افراد جامعه اسلامی به ولایت مطلقه فقیه تاکید کرد و اذعان داشت: اگر کسی به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد نداشته باشد باید در نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر خود به معنی دیگر در شروع دین خود شک کند.

امام جمعه شاهین‌دژ افزود: پیامبر گرامی اسلام در ماجرای غدیر خم ولایت مطلقه فقیه را بیان کرده و تعیین فرمودند.

وی با بیان اینکه بحث غدیر، یک بحث قومی، طایفه‌ای و قبیله‌ای نیست، خاطرنشان کرد: ماجرای غدیر تبدیل به بحث جهانی شد و افرادی که از تمام ممالک دنیا در این واقعه حضور داشتند، این خبر را به افراد غایب رساندند.

باقری اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام خطاب به حضرت علی(ع) چنین فرمودند که ای علی، اگر تو و دوستداران و شیعیان تو نبود، دین اسلام بر روی زمین پابرجا نمی‌ماند.

وی ادامه داد: امروز همان اسلام و دین ناب توسط ایرانیان و حوزه‌های علمیه به سراسر دنیا صادر می‌شود.

انتهای پیام/61010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول