اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه فجر فارس تاکید کرد

نقش ارزنده مرحوم طاهری در صیانت از انقلاب اسلامی

سپاه فجر فارس در پیامی به مناسبت درگذشت مرحوم رجبعلی طاهری نقش وی را به عنوان نخستین فرمانده سپاه در این استان در صیانت از انقلاب اسلامی ارزنده توصیف کرد.

نقش ارزنده مرحوم طاهری در صیانت از انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام تسلیت سپاه فجر استان فارس به مناسبت درگذشت مرحوم رجبعلی طاهری آمده است: درگذشت یکی از یاران موثر انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و انقلابی، یار و همرزم بسیاری از شهدای انقلاب و دفاع مقدس مرحوم مهندس حاج رجبعلی طاهری موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

در این پیام افزوده شده است: مهندس طاهری در طول عمر با برکت خود و با نگرش ولایتمداری، نقش عمده‌ای در مقابله با ظلم و فساد رژیم فاسد پهلوی داشته و در این راه مشقت‌های بسیار از جمله زندان‌های طولانی رژیم طاغوت را تحمل کرد.

سپاه فجر استان فارس در این پیام تصریح کرده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای فرمان مطاع حضرت امام (ره) در تشکیل و راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس آن مرحوم نقشی اساسی بر عهده داشت و خود به عنوان نخستین فرمانده سپاه در این استان نقش ارزنده حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و در ادامه هدایت و رهبری هسته‌های خودجوش مردمی در اعزام به جبهه‌ها را ایفا کرد.

انتهای پیام/2448/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول