اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان، فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست شایسته قزوینی را به اردوی تیم ملی فراخواند.

بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان درحالی فهرست جدید و نهایی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان را اعلام کرد که در این بین نام فاطمه اعتدادی فوتسالیست و بهترین گلزن دو فصل قبلی رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران به چشم می‌خورد.

اردوی جدید تیم فوتسال کشورمان از بیست و نهم مهر ماه تا سوم آبان ماه جاری با حضور 28 بازیکن در تهران برگزار می‌شود که تیم ملی زنان ایران خود را برای رویارویی دو دیدار دوستانه مقابل روسیه که به ترتیب روزهای 26 و 27 آبان ماه جاری برپا می‌شود، آماده می‌کند.

البته در فهرست نهایی 28 بازیکن دعوت شده این تیم نام چهارده فوتسالیست منتخب باشگاه‌های ایران نیز به چشم می‌خورد.

در این اردوی آماده‌سازی نسیمه غلامی، فهیمه زارعی، سهیلا ملمولی، فرزانه توسلی و آرزو صدقیانی‌زاده از خوزستان، بهناز خیاط، نغمه مرادی، نیلوفر اردلانی، سپیده زرین‌راد، پریا نوروزی و فرشته کریمی از تهران، نسترن مقیمی از مازندران و مریم رحیمی از کرمان، اعتدادی را همراهی می‌کنند.

اما فاطمه شریف، سوسن رضا‌پور، مهناز فارسی، سارا شیر‌بیگی، مرضیه فتحی و لیلا خدابنده از تهران، نسا احدی و مریم ورحانی از گیلان، مهسا نظری از کرمانشاه، معصومه محمد‌گنجی از همدان، زهره میثمی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور و اعظم آخوندی از خوزستان از دیگر بازیکنانی هستند که در قالب تیم منتخب باشگاه‌های استان قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

به طور حتم حضور اعتدادی در تیم ملی فوتسال کشورمان درحالی که هنوز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز نشده است، نشان می‌دهد که کادر فنی به توانایی‌ها و شایستگی‌های این بانوی قزوینی اعتمادی راسخ دارند و این فوتسالیست ارزنده استان قزوین در دیدارهای گذشته تیم ملی توانسته است به خوبی اعتماد سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند.

اعتدادی که از سال‌های قبل در تیم فوتسال بانوان استان همواره خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان قزوینی به جامعه فوتسال زنان کشورمان معرفی کرده است، در طول سال‌های اخیر به همراه تیم فوتسال حجاب قزوین موفق شده عناوین نایب‌قهرمانی و سومی مسابقات لیگ برتر را به ویترین افتخارات ورزشی خود اضافه کند، اگرچه نباید این نکته را فراموش کرد که این فوتسالیست قزوینی در دو فصل متوالی توانست با شایستگی عنوان بهترین گلزن لیگ را هم به خود اختصاص دهد.

گلزنی‌های این بانوی فوتسالیست تا آنجا پیش رفته است که این مهاجم شایسته، فصل گذشته به همراه تیم فوتسال کاسپین قزوین هم با زدن 51 گل زده به عنوان سومین گلزن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شناخته شد تا نشان دهد یکی از بازیکنان آماده فوتسال زنان کشورمان است که از توپ و دروازه رقیبان خود به خوبی شناخت دارد.

حضور اعتدادی در تیم ملی فوتسال کشورمان در سال‌های اخیر حتی موجب شده است تا این بانوی شایسته برای نخستین‌بار در تاریخ به همراه تیم فوتسال زنان کشورمان عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های فوتسال داخل سالن آسیا را به دست آورد.

این افتخار بدون شک درحالی در پرونده ورزشی این بانوی ارزنده قزوینی به ثبت رسیده که اعتدادی در دیدارهای رسمی و دوستانه برای تیم ملی کشورمان گل‌های ارزشمندی را به ثمر رسانده است که وی یکی از این گل‌ها را در جریان مسابقات جام جهانی کوچک بانوان که سال گذشته در کشور پرتغال برگزار شد، مقابل تیم زنان برزیل قدرتمند‌ترین تیم حال حاضر جهان به ثمر رساند.

انتهای پیام/77003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول