اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد 50 درصد بار نظام آموزشی را بر عهده دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 50 درصد بار آموزشی و 30 درصد بار پژوهشی نظام آموزش کشور را برعهده دارد و به‌یقین از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه علمی و پژوهشی است.

دانشگاه آزاد 50 درصد بار نظام آموزشی را بر عهده دارد

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد میرزاده صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت:  امروز دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک‌ونیم میلیون دانشجو و چهار میلیون فارغ‌التحصیل با اغلب خانواده‌ها در ارتباط است و این دانشگاه 50 درصد بار آموزشی و 30 درصد بار پژوهشی نظام آموزش کشور را برعهده دارد.

میرزاده افزود: دانشگاه آزاد به‌یقین از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه علمی و پژوهشی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و اقلیم‌های گوناگون ایرانی است و آن نهال نوپای گذشته است که امروز به شجره طیبه تبدیل شده است و حاصل تلاش سی‌ساله بزرگان و موسسان را به‌ثمر رسانده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های این دانشگاه در سه حوزه مختلف در طول سال‌های یک‌ساله، پنج‌ساله و درازمدت خبر داد و تصریح کرد: در راس این برنامه‌ها، نوآوری و خلاقیت حرف اول را می‌زند.

به گفته میرزاده، پرکردن شکاف روبه گسترش فن‌آوری‌های جدید، افزایش تعامل علمی با پژوهش‌های بین‌المللی، ایجاد پارک‌های علم و فناوری و بهره‌گیری از توان علمی بالا از جمله برنامه‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/2700/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول