اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از معلولان ذهنی صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه گل و گیاه در میناب

رئیس هئیت‌ مدیره مرکز توانبخشی آزادگان میناب از برپایی نمایشگاه گل و گیاه با هدف حمایت از معلولان ذهنی در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه گل و گیاه در میناب

محمدرضا زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب با اشاره به خدمات مرکز توانبخشی آزادگان، اظهار داشت: در میناب تنها یک مرکز برای نگهداری و آموزش معلولان ذهنی وجود دارد.

وی افزود: در مرکز توانبخشی آزادگان میناب 65 معلول ذهنی تحت پوشش برنامه‌های آموزشی این مرکز قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره مرکز توانبخشی آزادگان میناب ادامه داد: این افراد معلولان ذهنی بالای 14 سال و همگی پسر هستند.

این مسئول اظهار داشت: کارگاه تولید و پرورش قارچ، کارگاه خیاطی و تولید لباس، سفالگری گل و گیاه و معرق کاری از مهم‌ترین کارگاه‌های آموزشی مرکز توانبخشی آزادگان است.

زاهدی با بیان اینکه معلولان ذهنی میناب در زمینه تئاتر و موسیقی نیز فعالیت گسترده‌ای دارند، اذعان داشت: گروه تئاتر مرکز توانبخشی آزادگان در سال‌ جاری موفق شد به جشنواره بین المللی فجر راه پیدا کند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه گل و گیاه با هدف حمایت از معلولان ذهنی میناب خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه از 29 مهر ماه به مدت 15 روز در مرکز توانبخشی آزادگان واقع در جاده میناب به سمت سندرک برپا می‌شود.

رئیس هیئت‌ مدیره مرکز توانبخشی آزادگان میناب، اضافه کرد: مردم می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و خرید گل و گیاه، از معلولان ذهنی این مرکز حمایت کنند.

وی در پایان مهم‌ترین مشکل مراکز نگهداری معلولان را کمبود اعتبار و منابع مالی عنوان کرد و با ذکر این مطلب که کمک‌های دولت به این مراکز پاسخگو نیازها و مشکلات نیست، یادآور شد: خیرین و انسان‌های نوع دوست باید در این راستا با تلاش و همت گام بردارند.

انتهای پیام/88004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول