اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا:

دانش‌آموزان در 150 مدرسه صدرا تحصیل می‌کنند

رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرای کشور گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به معارف دینی در بیش از 150 مدرسه صدرا در سطح کشور تحصیل می‌کنند.

دانش‌آموزان در 150 مدرسه صدرا تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی فتحی عصر امروز در جریان بازدید از دبیرستان علوم و معارف اسلامی اردبیل، اظهار داشت: ما این مدارس را در حقیقت تربیت‌گاه علوم و فنون اسلامی و دینی می‌دانیم و معتقدیم تربیت‌یافتگان این مدرسه صالح‌ترین انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بهترین دانشجویان کشور دانش‌آموخته این مراکز علمی و آموزشی هستند، تصریح کرد: با تشکیل مدارس صدرا در سراسر کشور بسیاری از خانواده‌ها علاقمند هستند تا فرزندانشان در محیط معنوی و ارزشی صدرا تحصیل کنند.

فتحی با بیان اینکه در این مدارس بهترین و مجرب‌ترین معلمان و اساتید به کارگیری شدند تا در ترویج مسائل اسلامی و دینی گام‌های جدی را بردارند، خاطر نشان کرد:‌ ما بسیار خشنود هستیم که در این دبیرستان‌ها دانش‌آموزان مستعد و آشنا به مسائل دینی و معارف اسلامی تحصیل می‌کنند.

رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا ضرورت گسترش این مدارس را در سطح کشور یادآور شد و اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت بنیه‌های دینی و ارزشی در جامعه نیاز داریم چرا که کوچک‌ترین حرکت دینی و ارزشی ما در جامعه می‌تواند ثمرات و نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در سخنانی با یادآوری اینکه در استان اردبیل و در چندین شهر دبیرستان‌های صدرا راه‌اندازی شده است، گفت: راه‌اندازی این مدارس بهترین پایگاه برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دلباخته به مکتب اسلام است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده افزود: دانش‌آموزان این دبیرستان از شاخصه‌های تربیتی، اخلاقی و معارف ویژه برخوردار هستند و در این باب سعی و تلاش بر این است تا مجموعه آموزشی و تربیتی صدرا بتواند در پیشبرد امور موفق عمل کند.

انتهای پیام/62007/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول