اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

مدارس صدرا سنگرهای فرهنگی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، سنگرهای ارزشمندی در عرصه فرهنگی هستند.

مدارس صدرا سنگرهای فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی قروه مدارس صدرا را یکی از ظرفیت‌های ارزنده در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دو دبیرستان صدرا در قروه کلنگ‌زنی شده است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مدرسه دخترانه صدرا در بیجار، گفت: این مدرسه در سال سوم فعالیت خود به یک جایگاه والای فرهنگی دست یافته است.

صفی‌یاری افزود: امسال در این مدرسه سه برابر ظرفیت اعلام شده، برای ثبت‌نام متقاضی داشتیم که نشان‌دهنده تاثیر رو به رشد آموزه‌های این مدارس در بین اقشار مردم است.

وی گفت: مدرسه صدرای پسران بیجار هم در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه هفته دفاع مقدس را تجلی، ایثار، رشادت و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: شهدا با عمل به رسالت سنگین خود، امانت انقلاب و ولایت فقیه را به ما سپرده‌اند.

صفی‌یاری افزود: این هفته تلنگری به همه ماست تا در انجام وظیفه‌ای که شهدا بر عهده‌مان نهاده‌اند که همانا پاسداشت ارزش‌هاست، بیشتر کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه جنگ دشمنان علیه ملت ما تمام نشده است بلکه فقط صحنه و میدان جنگ تغییر یافته است، تصریح کرد: ثبات قدم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های ناب اسلامی، رمز موفقیت در این جبهه است.

این مسئول افزود: دشمن همواره با ما سر جنگ دارد تا اسلام و مسلمان را از میان بردارد و دراین نبرد، هدف اصلی دشمنان از بین بردن اساس انقلاب ماست که بر مبنای دین پایه‌گذاری شده است.

صفی‌یاری گفت: این دشمنی‌ها تنها با بر زمین گذاشتن پرچم عزت و شرف مسلمانان پایان می‌پذیرد ولی ما همواره در حال دفاع هستیم و سرسوزنی نیز از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این تکلیفی است که قرآن کریم برای ما روشن کرده است.

صفی‌یاری در ادامه سلاح میدان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را  بصیرت و آگاهی و همراهی با فرمانده عالی جبهه فرهنگی، مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه رمز پیروزی در این میدان است.

وی در ادامه تغییر مسئولیت در نظام الهی را انتقال امانت از یک امانتدار به امانتدار دیگر دانست و گفت: در عرصه دفاع فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مروج فرهنگ دینی باید پیشتاز باشد که این شاخص‌ها در شهرستان قروه به خوبی تبیین شده است.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام علی رستمی، حجت‌الاسلام حسن رهبر به عنوان سرپرست تبلیغات اسلامی قروه معرفی شد.

انتهای پیام/79009/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول