اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نیم سال دوم سال تحصیلی 92 - 93

ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه معارف اسلامی آغاز شد

دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 با برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد از میان خواهران و برادران طلبه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‏‌پذیرد.

ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه معارف اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از بین خواهران و برادران طلبه در رشته مدرسی معارف اسلامی و در رشته توسعه و تبلیغ دین ویژه برادران در مقطع کارشناسی ارشد ثبت‌ نام می‌کند.

رشته‌هایی که برای این دوره از ثبت‌ نام در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدرسی معارف اسلامی معرفی شده‌اند؛ مدرسی معارف اسلامی گرایش مبانی نظری اسلام، مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش تاریخ و تمدن اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش انقلاب اسلامی و مدرسی معارف اسلامی گرایش آشنایی با منابع اسلامی است.

رشته‌هایی که برای رشته توسعه و تبلیغ دین در این دانشگاه ارائه شده، شامل؛ توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مدیریت فرهنگی، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش تبلیغ دین و توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مشاوره در نظر گرفته شده است.

شرایطی که برای ثبت نام در این دانشگاه اعلام شده است، در دو بند الف و ب به صورت اختصاصی و عمومی است که هر یک داری تفصیل است.

از شرایط عمومی ثبت نام در این دانشگاه داشتن التزام عملی به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذیصلاح، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر مراجع ذیصلاح همچون اداره نظام وظیفه و داشتن حداکثر 33 سال سن است.

با توجه به اینکه آقایان خدمت مقدس سربازی نیز دارند، مدت زمان خدمت سربازی نیز به سقف سنی ایشان افزوده می‌شود.

داشتن توانایی جسمی و روحی لازم برای تحصیل در دانشگاه متناسب با رشته انتخابی، نداشتن استخدام در هیچ یک از ارگان‌ها و یا سازمان‌های دولتی، دارا بودن شرایط عمومی مدرسی معارف اسلامی با تایید معاونت دفاتر، استادان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از دیگر شرایط عمومی پذیرش در این دانشگاه ذکر شده است.

از شرایط اختصاصی که برای ثبت نام در این دانشگاه در نظر گرفته شده است، می‌توان به قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی اشاره کرد.

داشتن مدرک سطح دو حوزوی و اتمام پایه 10 کتبی یا داشتن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اتمام پایه 10 کتبی برای برادران و داشتن مدرک سطح دو حوزوی مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از جمله شرایط اختصاصی پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی است.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32905130 -025 تماس گرفته و یا به آدرس الکترونیکی www.maaref.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 اقدام کنند.

زمان ثبت‌نام در این آزمون که از 10 شهریور ماه سال جاری آغاز شده است تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت و کارت ورود به جلسه در روزهای 29 و 30 آبان ماه سال جاری در ساعت‌های اداری و در محل دانشگاه معارف اسلامی و یا از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.maaref.ac.ir توزیع خواهد شد.

بر اساس فراخوان پذیرش این دانشگاه، تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه اول آبان ماه سال جاری در قم خواهد بود.

انتهای پیام/78005/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول