اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

مسئولان از اعتبارات موجود نهایت بهره را ببرند

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: مسئولان با وجود کمبود اعتبار باید نهایت استفاده را از اعتبارهای موجود ببرند.

مسئولان از اعتبارات موجود نهایت بهره را ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا خان‌محمدی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان با تأکید بر تلاش دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: ما باید از فرصت‌ها استفاده کرده و در مسیر رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: مدیران به دلیل این محدودیت‌ها، فعالیت‌هایی برای تنظیم بازار آغاز کرده‌اند که مردم نیز در این مسیر باید یار و یاور مسئولان باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مشکل اعتبار داریم و باید مسئولان در این زمینه مدیریت کرده و نهایت بهره را از اعتبارات موجود ببرند.

بخشدار مرکزی ابهر نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز کشور ایران در قله‌های سعادت و سربلندی قرار گرفته است، ابراز داشت: پیشرفت‌های عظیم صنعتی و نظامی ایران اسلامی، دشمنان را انگشت به دهان گذاشته و موجب سرافکندگی بدخواهان این نظام گشته است.

امرالله گل‌محمدی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، اذعان داشت: افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) پیروزی ملت ایران را به ارمغان آورد و دست مستکبران و بدخواهان را از کشور کوتاه کرد.

وی ابراز داشت: امام خمینی(ره) مردم ایران را به سوی سعادت و سربلندی رهنمون کرد و امروز نیز با تلاش‌های مسئولان نظام، کشور ایران به عنوان قدرت معنوی جهان شناخته می‌شود.

بخشدار مرکزی ابهر در ادامه با اشاره به رشادت‌های ملت غیور ایران در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، ابراز داشت: ملت ایران باید با همه وجود از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پاسداری کرده و پرچم عزت و سرافرازی را در قله‌های رفیع جهان به اهتزاز درآورند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، عنوان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی و نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/73001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول