اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر خبر داد

تحصیل دانش‌آموزان مقطع متوسطه ابهر در 165 کلاس درس

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر گفت: دانش‌آموزان مقطع متوسطه در 165 کلاس درس ابهر در حال تجصیل هستند.

تحصیل دانش‌آموزان مقطع متوسطه ابهر در 165 کلاس درس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا حیدری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان با اشاره به تحصیل 24 هزار و 792 دانش‌آموز در مدارس ابهر، گفت: چهار هزار و 148 دانش‌آموز مقطع متوسطه عمومی در ابهر در حال تحصیل هستند که این تعداد دانش‌آموز در 165 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و در این میان دانش‌آموزان باید با کسب علوم مختلف، در مسیر توسعه و تعالی نظام حرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف شوم خود بهره می‌گیرد که دانش‌آموزان باید با بصیرت کافی این توطئه‌ها را شناسایی کرده و با ارتقای سطح بصیرت دینی خود در راستای دفع این توطئه‌ها تلاش کنند.

حیدری با اشاره به بحث هوشمندسازی مدارس، تصریح کرد: هوشمندسازی مدارس یک اقدام مدبرانه در راستای سند چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی مدارس، عنوان کرد: تحول بنیادین در آموزش و پرورش ضرورتی انکار‌ناپذیر با هدف اجرای پیشرفته‌ترین روش‌های مدیریتی و آموزشی و نگاه علمی و فناورانه به وضعیت کنونی آموزش و پرورش کشور است.

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر، افزود: این کار موجب افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان برای مدیران‌، کارکنان‌، معلمان‌، دانش‌آموزان و همچنین اولیای دانش‌آموزان خواهد شد.

حیدری در پایان اذعان داشت: در مدارس هوشمند همه امور مدیریتی، نظارتی، کنترلی، یاددهی، یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ارزشیابی و اسناد مالی و امور دفتری بر مبنای فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات انجام می‌شود.

انتهای پیام/73001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول