اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

خرید تجهیزات شنوایی‌سنجی و توانبخشی برای خلخال و کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از تامین خودروی خدماتی توانبخشی و پزشکی، خرید تجهیزات شنوایی‌سنجی و استقرار کامل امکانات دندان‌‌پزشکی در خلخال و کوثر خبر داد.

خرید تجهیزات شنوایی‌سنجی و توانبخشی برای خلخال و کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل جلیل جعفری‌بنه‌ خلخال ظهر امروز در بازدید از طرح‌های توسعه بهداشتی و درمانی در خلخال اظهار داشت: در کنار تجهیز درمانگاه لرد بخش شاهرود سعی‌مان را به کار گرفتیم تا اعتبار لازم برای احداث ساختمان جدید درمانگاه شبانه‌روزی هشتجین را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد‌: با توجه به اینکه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و خدماتی برای مردم جنوب استان اردبیل باید مورد توجه قرار گیرد در این راستا کارهای خوبی نیز انجام شده است.

جعفری‌بنه ‌خلخال یادآور شد: در ماه گذشته اداره و درمانگاه تامین اجتماعی خلخال ارتقای درجه یافت و با این ارتقا سطح خدمات و زمان ارائه آن افزایش یافته است به طوری که برخی تخصص‌های لازم در آن ایجاد شده است.

این نماینده مجلس گفت: متناسب با این ارتقای سطح خدمات، راه‌اندازی برخی از بخش‌های تخصصی این درمانگاه انجام شده و در ارتباط با تجهیز درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خلخال و کوثر اقداماتی انجام شده است.

جعفری‌بنه‌ خلخال بیان داشت: در راستای تجهیز آزمایشگاه کوثر این مجموعه به دستگاه‌های پیشرفته مجهز شده و در راستای استقلال دانشگاه علوم پزشکی خلخال و افزایش رشته و جذب هیئت علمی اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه تابستان امسال 50 میلیون تومان برای تجهیز درمانگاه کلور و آغاز عملیات احداث خانه پزشک و سرایداری اختصاص یافت که انتظار می‌رود این کار به سرعت اجرایی شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری در مجلس ادامه داد: در تداوم این فرایند و به ویژه در راستای توجه به روستاهای بزرگ علاوه بر مردم همان روستا به روستاهای هم جوار نیز خدمات ارائه می‌شود که طی روزهای اخیر امکانات کامل دندانپزشکی نیز در روستای لرد بخش شاهرود استقرار یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده جنوب استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اذعان داشت: با هدف توسعه خدمات حمایتی اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله تهیه خودرو برای خدمات توانبخشی و پزشکی هلال احمر، تامین 160 میلیون تومان برای خدمات حمایتی و خرید تجهیزات توانبخشی و شنوایی‌سنجی خلخال و کوثر بوده است که به جد این اقدامات توسعه‌ای و زیربنایی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/62005/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول