اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

حرکت زیر سایه ولایت ضامن پیروزی است

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه هیچگاه از ولایت دور نشوید و این رکن اصلی را رها نکنید، گفت: همواره زیر سایه ولایت باشید و صبر پیشه کنید تا پیروز شوید.

حرکت زیر سایه ولایت ضامن پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از ائمه جماعات افغانستان اظهار کرد: افغانستان در چند سال اخیر به دلیل توطئه‌چینی دشمنان دچار گرفتاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: وجود دشمنان سبب ایجاد مشکلات و گرفتاری برای افراد می‌شود البته دشمن داخلی مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد زیرا سبب می‌شود افراد از سرنوشت خود در هر صبح و شام بی‌خبر باشند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان داشت: برخی افراد در افغانستان فریب خوردند و به نام اسلام و دین جلو آمده‌اند و خودشان را مسلمان و پیرو مکتب پیامبر اکرم(ص) می‌دانند ولی به جان شیعه و پیروان اهل بیت(ع) می‌افتند و آنها را اذیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همیشه دشمن به طور واضح دشمنی خود را ابراز نمی‌کند، بلکه برخی اوقات با کلمات و لباس خودمان نفوذ می‌کند.

علوی گرگانی ادامه داد: افغانستان از این وضعیت برخوردار است که باید در برابر این شرایط صبر پیشه کنید و بدانید حق با شماست.

وی تصریح کرد: هیچ‌گاه با دارا بودن استقامت و صبر به وحشت نیفتید و در این زمینه سعی در تقویت صبر اجتماعی نیز داشته باشید و یکدیگر را به صبر و حق توصیه کنید.

استاد حوزه علمیه قم عنوان داشت: ممکن است در بین شما برخی افراد دارای روحیه ضعیف باشند که در این زمینه شما باید آنها را تقویت کنید و این روحیه صبر و خط حق و حقیقت محمد(ٌص) و آل محمد را در خارج مرزها نیز ترویج دهید.

وی خاطرنشان کرد: باید این روحیه به وجود آید که ما پایدار هستیم و از حق خود با وجود فشارهای دشمنان دست برنمی‌داریم.

علوی گرگانی ادامه داد: با توجه به اینکه شما خودتان در صحنه بودید از آزار و اذیت آنها به طور مستقیم آگاه هستید، بنابراین باید اعتقاد مستحکم‌تری داشته باشید.

وی تاکید کرد: هیچگاه از ولایت دور نشوید و این رکن اصلی را رها نکنید و همواره زیر سایه ولایت باشید و به مردم افغانستان قوت و روحیه دهید تا پیروز شوید.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: براساس وعده خداوند حق پیروز است و دین حق در همه مکان‌ها ترویج شده و گسترش پیدا می‌کند، بنابراین حقانیت و پیروزی از آن شماست.

انتهای پیام/78003/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول