اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر اتفاق افتاد

تکنسین‌های اورژانس مورد ضرب و شتم همراهان بیمار انتقالی قرار گرفتند

تکنسین‌های فوریت پزشکی شهرستان مشگین‌شهر حین عملیات انتقال بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

تکنسین‌های اورژانس مورد ضرب و شتم همراهان بیمار انتقالی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس مشاهداتی که در صحنه عملیات صورت گرفت صبح امروز تکنسین‌های اورژانس مشگین‌شهر که بر بالین یک بیمار حاضر شده بودند همراهان بیمار در مشگین‌شهر آمبولانس فوریت‌های پزشکی را تخریب کرده و تکنسین‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در این حادثه کارکنان فوریت‌های پزشکی مشگین‌شهر که به امداد بیمار رفته بودند در مقابل درخواست اجازه از همراهان بیمار جهت انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، توسط همسر و دو پسر بیمار به شدت مورد حمله قرار گرفته و مورد ضرب و شتم واقع شدند.

همراهان بیمار به کتک‌کاری کارکنان زحمتکش این مرکز راضی نشدند و آمبولانس و تجهیزات آن را مورد حمله قرار داده و چندین قسمت خودرو را تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، چنین مسائلی هر چند وقت یکبار در حیطه فعالیتی دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تابعه اتفاق می‌افتد و متاسفانه هیچ اقدام مناسب پیشگیرانه تا به حال صورت نگرفته است لذا این سئوال پیش می‌آید که همچون گذشته ضعف در عملکرد مسئولان مربوطه است و یا در اعمال قانون و فرهنگ‌سازی لازم؟

انتهای پیام/62009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول