اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

دستگیری فردی در لباس کارگران خدمات شهری در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: فردی که با لباس پاکبان‌های خدمات شهری، ضمن مراجعه به درب منازل از شهروندان وجه نقد مطالبه می‌کرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری فردی در لباس کارگران خدمات شهری در قزوین

عباس عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در اوایل مهر ماه با تماس‌های مکرر شهروندان مطلع شدیم که فردی با لباس پاکبان و با آرم و نشان یکی از پیمانکاران سازمان به درب منازل مراجعه و با مظلوم‌نمایی و اعلام اینکه مدتی است از پیمانکار و سازمان حقوقی دریافت نکرده است از شهروندان اخاذی می‌کند.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق شهروندان، پیگیری و شناسایی فرد مذکور در دستور کار واحد اجرایی سازمان قرار گرفت در همین راستا در چند برنامه رادیویی و مصاحبه در نشریات موضوع به همشهریان اعلام شد که علاوه بر عدم همکاری با این فرد، محل فعالیتش نیز به سازمان اعلام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بیان کرد: با همکاری شهروندان ظرف مدت سه روز با تماس یکی از همشهریان محل دقیق فعالیت این فرد در هنگام ارتکاب جرم شناسایی و فرد مذکور از سوی عوامل سازمان و نیروی انتظامی تحت اختیار واحد اجرایی بازداشت و تحویل کلانتری 13 مدرس قزوین شد.

عسگری ادامه داد: این فرد که ف ـ ن و 28 ساله است به هیچ عنوان از کارگران خدمات شهری نبوده و با تهیه لباس یکی از پیمانکاران سازمان اقدام به اخاذی می‌کرده که در حال حاضر در بازداشت بوده و پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

این مسئول از تمام شهروندان خواست تا در هر شرایطی از پرداخت وجه نقد به کارگرانی که به درب منزل مراجعه می‌کنند خودداری کرده و در صورت مشاهده حتماً سازمان را از این موضوع مطلع کنند تا رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول