اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه صورت گفت

دستگیری 5 سارق وسایل خودرو و موتور‌سیکلت در نطنز

مأموران پلیس شهرستان نطنز در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه در این شهرستان موفق شدند تعدادی از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کنند.

دستگیری 5 سارق وسایل  خودرو و موتور‌سیکلت در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، در چند روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان نطنز طی چندین عملیات پلیسی موفق به کشف هشت فقره سرقت و دستگیری پنج سارق وسایل خودرو و موتور‌‌سیکلت تحت تعقیب در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مرکز این شهرستان در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه در این شهرستان موفق شدند، تعدادی از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب را شناسایی کنند.

سرهنگ علی بنی‌‌آدمی اظهار کرد: در این طرح پنج سارق سابقه‌دار که دو نفر آنها تبعه افغانستان هستند، دستگیر و تحت بازجویی قرارگرفته و در اعترافات خود به هشت  فقره سرقت مختلف از جمله سرقت سه فقره وسایل خودرو و پنج دستگاه موتور‌سیکلت و پنج فقره سرقت احشام اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از سارقان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شده و تعدادی نیز تحت بازجویی هستند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو‌های خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی چون دزد‌گیر و قفل‌های ضد‌سرقت مجهز کرده و از پارکینگ‌های عمومی سطح شهر برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول