اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش

تنیس‌بازان قمی به مسابقات آزاد کشور اعزام می‌شوند

تنیس‌بازان مستعد و توانمند قمی از فردا در آغاز مرحله چهارم رقابت‌های تنیس آزاد قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

تنیس‌بازان قمی به مسابقات آزاد کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، برگزاری مرحله چهارم رقابت‌های آزاد مناطق پنج‌گانه تنیس قهرمانی کشور از روز جمعه همین هفته همزمان با روز تربیت‌بدنی و ورزش انجام می‌پذیرد.

در حالی که فدراسیون تنیس میزبانی این رقابت‌ها را به هیئت تنیس استان همدان داده است، تنیس بازان قمی نیز به منظور شرکت در این مرحله از پیکارهای قهرمانی آزاد مناطق پنجگانه تنیس کشور به میزبانی هیئت تنیس همدان راهی این شهر شدند.

این در شرایطی است که مرحله چهارم مسابقات آزاد مناطق پنجگانه تنیس قهرمانی کشور بدون حضور 32 نفر برتر کشور و در بخش آقایان برگزار می‌شود و تنیسورهای مدعی سراسر کشور تا امروز برای حضور در این دوره از پیکارها فرصت ثبت نام دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، این مرحله از بازی‌ها در روز جمعه بیست و ششم مهر ماه قرعه‌کشی می‌شود و تنیسورها از روز شنبه بیست و هفتم مهر ماه رقابت خود را به مدت یک هفته برگزار می‌کنند.

شرایط حضور در مسابقات مرحله چهارم تنیس آزادی قهرمانی مناطق پنج‌گانه کشور نیز از سوی فدراسیون تنیس کشورمان اعلام شده که نخستین شرط مهم، همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای تمام تنیس‌بازان شرکت‌کننده در این پیکارها خواهد بود.

البته تنیس‌بازان شرکت‌کننده در این پیکارها باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که مسابقات در سطح گروه c و بدون حضور 32 تنیسور برتر کشور برگزار می‌شود و در پایان به نفرات برتر امتیاز رنکینگ تعلق می‌گیرد و ثبت نام توسط هیئت تنیس هر استان حاضر در این مسابقات و یا در محل برگزاری این مرحله امکان‌پذیر است.

از سوی دیگر تمام بازیکنان شرکت‌کننده در این مسابقات باید دارای IRPIN باشند و حق ثبت نام برای نفرات شرکت‌کننده مبلغ 300 هزار ریال است و بازیکنان مناطق پنج‌گانه می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

این دوره از مسابقات زیر نظر هیئت تنیس استان همدان و با همکاری آکادمی تنیس الیت و شرکت چاووش برگزار خواهد شد و تنیس‌بازان قمی در حالی در این پیکارها با حریفان رقابت می‌کنند که در سال جاری در بیشتر رقابت‌های معتبر تنیس کشور صاحب عنوان بوده‌اند و آخرین بار نیز در همدان یک تنیسور قمی به نام امیرحسین بادی توانست رتبه سوم را در آغاز مسابقات سال جاری تنیس مناطق کشور به خود اختصاص بدهد.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول