اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 14 سال

تنیس‌باز قمی به فینال انفرادی و 2 نفره تور تنیس آسیا راه یافت

تنیس‌باز قم موفق به کسب مجوز صعود به دیدار نهایی رقابت‌های بخش‌های انفرادی و 2 نفره مسابقات قهرمانی تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا شد.

تنیس‌باز قمی به فینال انفرادی و 2 نفره تور تنیس آسیا راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از رقابت‌های تور قهرمانی تنیس زیر 14 سال آسیا به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی در حال برگزاری است و به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم محمدحسین جلالیان در این رقابت‌ها با حریفان مسابقه می‌دهد.

این در شرایطی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، بعد از برگزاری هفته‌های اول و دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال قهرمانی آسیا به میزبانی تهران، هفته سوم این مسابقات به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته در تبریز برگزار می‌شود.

در بخش پسران 40 تنیسور در هفته سوم رقابت‌های تور تنیس آسیا به مصاف هم می‌روند و در حالی که در آغاز این پیکارها رقابت 16 تنیسور در جدول مقدماتی به انجام رسید، در ادامه 24 تنیسور دیگر نیز در جدول اصلی رقابت با یکدیگر را آغاز کردند، ضمن اینکه در بخش دختران نیز 16 بازیکن در جدول اصلی به میدان رفتند.

با برگزاری دو هفته این رقابت‌ها به میزبانی تهران در تیر ماه سال جاری، نمایندگان کشورمان در حالی موفق شدند عناوین قهرمانی را از آن خود کنند که در بین برترین‌ها و افتخارآفرینان کشورمان در این هفته‌ها، محمدحسین جلالیان از قم نیز حضور داشت.

در حالی که مدیریت و سرداوری این رقابت‌ها به ترتیب بر عهده فرشاد صفتی و محسن خداپرست است و نورالله طاهری نیز مسئولیت هماهنگی بخش پسران و پریرخ احمدی نیز دستیار سرداور و مسئول هماهنگی بخش دختران این بازی‌ها محسوب می‌شوند، فینالیست‌های بخش دوبل مشخص شدند و همانگونه که انتظار می‌رفت نماینده قم نیز در فینال حاضر است.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش دوبل مسابقات پسران تور زیر 14 ساله‌های تنیس آسیا در زمین‌های تنیس مجموعه شهید خیابانی در حالی برگزار شد که در مرحله نیمه نهایی محمدحسین جلالیان از قم با هموطن خود یعنی امیرمحمد ادب‌جو توانستند از سد تیم دو نفره ایلیا خانبانی و مهدی سهرابی عبور کرده و راهی فینال شوند و برای قهرمانی با تیم دوبل سینا مقیمی و محمد خوش‌خلق مسابقه دهند.

در بخش انفرادی این دوره از پیکارها نیز در بخش پسران تنیسورهای راه یافته به مرحله فینال مسابقات مشخص شدند و طی آن در مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها در تبریز، امیرمحمد ادب‌جو و محمدحسین جلالیان توانستند با نتیجه مشابه دو بر صفر به ترتیب از سد سینا مقیمی و عماد گودرزی عبور کردند و به فینال انفرادی رقابت‌های تور زیر 14 سال آسیا در شهر تبریز رسیدند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول