اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد مازندران مطرح کرد

برخورداری 25 هزار مددجوی مازندران از خدمات بیمه درمانی

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: 25 هزار مددجوی شهری مازندران از بیمه درمانی کمیته امداد برخوردار هستند.

برخورداری 25 هزار مددجوی مازندران از خدمات بیمه درمانی

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام(ره) مازندران، تیمور طهماسب‌پور گفت: یکی از فعالیت‌های حوزه حمایت و سلامت این نهاد توجه ویژه به سلامت خانواده‌ها است که از سوی اداره بهداشت و درمان به آن پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: 25 هزار مددجوی شهری از بیمه درمانی این نهاد برخوردار بوده و با اجرای طرح پزشک خانواده از سال 76 تعداد 570 مراکز درمانی جهت ارائه خدمات درمانی طرف قرارداد این نهاد هستند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به خدمات شش ماه نخست سال 92 اذعان داشت: بالغ بر 15 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت بیمه درمانی و فرانشیز برای مددجویان مازندرانی هزینه شده که برای 2 هزار نفر از بیمه‌شدگان سایر موسسات و روستائیان مبلغ 3 میلیارد ریال هزینه فرانشیز پرداخت شد.

طهماسب‌پور از دیگر فعالیت‌های این مدت را تعمیر و احداث 120 مورد سرویس بهداشتی، آموزش بهداشت دو هزار و 100 نفر، اجرای طرح تغذیه کودکان زیر شش سال به تعداد یک هزار و 100 نفر با مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون ریال دانست.

وی در پایان عنوان کرد: برای هشت هزار خانوار از زنان سرپرست خانواده و مجریان طرح‌های خوداشتغالی مبلغ 30 میلیارد هزینه شد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول