اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش ‌می‌دهد

روند احداث پل ذغال‌چال ساری + تصاویر

در یک سال اخیر روند احداث پل ذغال‌چال ساری از سرعت بالایی برخوردار بوده است که در روز‌های آینده فاز نخست این پل افتتاح می‌شود.

روند احداث پل ذغال‌چال ساری + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، یکی از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری ساری در جهت رفع مشکلات ترافیکی مرکز استان مازندران احداث پل ذغال‌چال ساری است.

پل ذغال‌چال شهرستان ساری در ابتدای ورودی مرکز استان مازندران قرار دارد که در فصل مسافرت و رفت‌و آمد مسافران این پل از ترافیک بسیار سنگینی برخوردار است.

وجود شرکت نفت شهرستان ساری و رفت‌و آمد روزانه حدود 300 تریلر نفتکش، این پل را به یکی از بزرگترین معضلات شهرستان ساری تبدیل کرده است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی استان مازندران است.

کلنگ احداث پل ذغال‌چال ساری حدود چهار سال گذشته بر زمین زده شد اما با سهل‌انگاری مسئولان استانی این پل احداث نشد و معضلات فراوانی را به همراه خود آورد.

اما در یک سال اخیر روند احداث پل ذغال‌چال ساری از سرعت بالایی برخوردار بوده است که به گفته شهردار ساری فاز نخست این پل در روز‌های آینده افتتاح می‌شود.

مهدی عبوری چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از نیاز 10 میلیاردی این پل تا مرحله افتتاح خبر داده بود.

شهردار ساری، یکی از علت‌های اصلی عقب‌ماندی پل ذغال‌چال ساری را نبود اعتبارات کافی دانست و بیان داشت: دولت در احداث این پل به تعهدات خود عمل نکرد.

همچنین شهرداری ساری به تنهایی در حال احداث این پل است و به گفته عبوری 10 میلیارد بودجه مورد نیاز این پل در حال تحقق یافتن است.

-----------------------------------------

عکس و خبر از صاحب نجفی وشوایی

-----------------------------------------

انتهای پیام/86003/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول