اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ساری خبر داد

فعالیت 5400 جهادگر در اردوهای جهادی ساری

مسئول بسیج سازندگی سپاه ساری از فعالیت پنج هزار و 400 جهادگر در اردوهای جهادی شهرستان ساری خبر داد.

فعالیت 5400 جهادگر در اردوهای جهادی ساری

حسین نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان این‌که در سال‌جاری 24 گروه جهادی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان مازندران اعزام شدند، اظهار داشت: این اردوها با هدف تقویت روحیه جوانان، ترویج فرهنگ کار، ایثار، شهادت و خدمتگزاری به مردم برگزار شده است.

وی ادامه داد: 14 گروه جهادی دانشجویی نیز به همراه گروه جهادی محلات شهرستان ساری به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه شهرستان ساری اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ساری از اعزام دو گروه جهادی از استان مازندران به مناطق محروم شادگان در استان خوزستان خبر داد و عنوان کرد: ساخت منازل مسکونی برای افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت، کانال‌کشی آب‌های روستایی و برداشت محصولات کشاورزی برای افراد کم‌توان از اقدامات اردوهای جهادی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته بوده است.

وی به نگارش وصایای شهدا بر روی دیوار‌های مدارس و خیابان‌های روستاها توسط جهادگران و برگزاری اردوی یک‌روزه در قالب حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: این اردو با هدف محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان ساری انجام شده است.

نادری تعداد شرکت‌کننده جهادگران در اردوهای جهادی را حدود پنج هزار و 400 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد جهادگر در سال‌جاری افزایش پیدا می‌کند.

وی از اجرای طرح «مزرعه من» در روستاهای شهرستان ساری خبر داد و گفت: عمل کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی بر عهده دانش‌آموزان جهادگر واگذار شده است.

انتهای پیام/86003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول