اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم:

پالایشگاه جم به تعهداتش پایبند نیست

شهردار جم گفت: پالایشگاه جم به تعهداتش در پرداخت عوارض آلایندگی به شهر جم پایبند نیست.

پالایشگاه جم به تعهداتش پایبند نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد علمداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیباسازی شهر جم و بهبود وضعیت مبلمان شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری جم است.

وی افزود: همکاری مسئولان و انجام تعهدات دستگاه‌ها نسبت به شورا و شهرداری امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شهردار جم با اشاره به تعهدات پالایشگاه جم در پرداخت عوارض آلایندگی خاطرنشان کرد: مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم باید به تعهداتش در پرداخت مابقی عوارض آلایندگی که حق مسلم مردم است، عمل کند.

علمداری تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و به تبع آن کمبود نقدینگی در دولت گذشته و نیز حسن نیت و تعامل شورای اسلامی شهر جم با شرکت پالایش گاز فجر، توافقنامه‌ای به امضا رسید و مقرر شد در زمینه عوارض آلایندگی، اول هر ماه شرکت پالایشگاه فجر جم نسبت به پرداخت مبلغ 12 میلیارد ریال اقدام کند.

وی ضمن گلایه از بدقولی مسئولین شرکت پالایش گاز فجر یادآور شد: متاسفانه مدیرعامل شرکت در چند ماه گذشته نسبت به تعهدات خود عمل نمی‌کند که این امر نظر به تعامل فعلی فیمابین به مصلحت شرکت مذکور نیست و اسلامی (مدیرعامل پالایشگاه) نباید از تعامل و حسن نیت به‌وجود آمده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر سوء برداشت کند.

شهردار جم عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به تعهدات الزام‌آور و قرارداد فی مابین شورای اسلامی شهر و شرکت مذکور این شرکت نسبت به پرداخت حقوق حقه مردم اقدام کند.

علمداری همچنین در ارتباط با چگونگی توزیع و تقسیم عادلانه عوارض در سطح کل شهرستان اظهار داشت: این روزها در ارتباط با نحوه توزیع عوارض آلایندگی اظهار نظرهای متفاوتی می‌شود و البته ما مطیع قانون هستیم و در چارچوب قانون نسبت به هزینه‌کرد عوارض مذکور اقدام خواهیم کرد و قانون باید برای همه فصل‌الخطاب باشد.

انتهای پیام/2451/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول