اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

اتحاد و برادری مسلمانان درس بزرگ عید قربان است

امام جمعه نیکشهر گفت: اتحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید و شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شیوه‌های آن،تقویت روح اخوت و همدلی درس بزرگ عید قربان است.

اتحاد و برادری مسلمانان درس بزرگ عید قربان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مسجد جامع الزهراء (س) اظهار داشت: اتحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید و شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شیوه‌های او تقویت روح اخوت و همدلی درس بزرگ عید قربان است.

امام جمعه نیکشهر بیان کرد: عناصر تکفیری که امروز بازیچه‌ سیاست صهیونیست‌های غدار و حامیان غربی آنان شده و دست به جنایت‌های سهمگین می‎زنند و خون مسلمانان و بیگناهان را می‌ریزند، بدانند که نفس مراسم عید قربان، باطل‌کننده‌ ادعای آنان است.

خطیب نماز جمعه نیکشهر ادامه داد: وجود دشمن کینه‌توز را نباید به دست غفلت و فراموشی سپرد و مراسم چند باره‌ رمی جمرات در عید قربان، نشانه‌ نمادین این حضور ذهنِ همیشگی است.

وی گفت: در شناخت دشمن اصلی که امروزه همان جبهه‌ استکبار جهانی و شبکه‌ جنایتکار صهیونیسم است، نباید دچار خطا شد،شیوه‌های این دشمن عنود را که تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، و ترویج فساد سیاسی و اخلاقی، و تهدید و تطمیع نخبگان، و فشار اقتصادی بر ملت‎ها و ایجاد تردید در باورهای اسلامی است، باید به خوبی تشخیص داد و وابستگان و ایادی دانسته و نادانسته‌ آنان را از این راه شناسائی کرد.

لطفیان سرگزی اذعان داشت: نخبگان سیاسی و فرهنگی و دینی در همه جای جهان اسلام باید خود را به افشای حقایق، متعهد بدانند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای شمال افریقا که متأسفانه امروز در معرض اختلافات عمیق داخلی قرار گرفته‌اند، بیش از همه باید به این مسئولیت عظیم، یعنی شناخت دشمن و شیوه‌ها و ترفندهایش، توجه کنند.

امام جمعه نیکشهر اضافه کرد: ما به توانائی ملت‎ها و قدرتی که خداوند حکیم در عزم و ایمان و بصیرت توده‌های مردم قرار داده است از اعماق دل باور داریم و آن را در بیش از سه دهه در جمهوری اسلامی ایران، به چشم خود دیده و با همه‌ وجود خود آزموده‌ایم.

انتهای پیام/75004/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول