اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی شورای شهر بوشهر/

از خوانندگی تا عضو افتخاری شدن دختر نابینا در شورای شهر

نشست شورای شهر بوشهر با حواشی جالب و در نوع خود کم‌نظیری همراه بود.

از خوانندگی تا عضو افتخاری شدن دختر نابینا در شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سه‌شنبه شب جلسه شورای شهر در حالی برگزار شد که مانند همیشه جلسه شورای شهر با سوژه‌ها و حواشی خاص خود همراه بود که خستگی را از تن هر خبرنگار خسته‌ای بیرون می‌کرد.

جلسه شورای شهر به علت روز عصای سپید با حضور تعدادی از روشندلان انجمن نابینایان و کم‌بینایان استان بوشهر و اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای شهر با بیان اینکه باید امکانات لازم در شهر بوشهر را مهیا کنیم، افزود: عصای سپید نشان‌دهنده استقلال شما و محتاج نبودن شما به افراد است.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه وظیفه دولت‌مردان استفاده از نیروهای روشندل دارای توانایی است، گفت: به عنوان عضو کوچکی از شورا این وعده را می‌دهم که با کمک دیگر اعضای شورا و شهرداری امکانات لازم را برای شما عزیزان فراهم کنم.

برزگرزاده با بیان اینکه آمادگی این را داریم که از نابینایان عزیز در تمام امور مشاوره بگیریم، افزود: خانم ساجدی روشندل عزیزی که کاندیدای شورای چهارم بود به عنوان عضو افتخاری شورا می‌تواند کار خود را با ما شروع کند.

برزگرزاده در پایان با اهدای کمک نقدی به هر کدام از اعضای انجمن جلسه را ترک کرد.

حواشی جلسه در نوع خود بسیار جالب بود پس از معرفی هر کدام از اعضای انجمن روشندلان و گفتن مدرک تحصیلی خود و کارهایی که از دستشان برمی‌آید، جلسه روال جالبی به خود گرفت.

مخترع جوان روشندل که خوانندگی هم می‌کرد پس از اصرار اعضا ترانه‌ای خواند که در نوع خود بسیار جالب بود.

دختر جوان روشندل که مدرک تحصیلی‌اش فوق لیسانس علوم اجتماعی بود پس از کاندیدا شدن در انتخابات دوره چهارم و رای نیاوردن توسط اعضای شورای شهر به عنوان عضو افتخاری پذیرفته شد.

غلامعلی قادریان عضو شورای شهر در این جلسه با بیان خاص خود مانند همیشه از سرپرست انجمن خواست تمام پله‌های ادارات را یکی یکی طی کند تا در هر اداره یک نابینا را بتواند استخدام کند.

در این مراسم اکبر شمسا عضو شورا از خاطرات کودکی خود در برخورد با یک نابینا گفت و اعضای دیگر شورا هر کدام عرایض خود را بیان داشتند.

در کل شورای امروز با سوژه‌های خاص خود خستگی ناشی از جلسه فرمانداری را از تن خبرنگاران بیرون کرده و همه را با لبی خندان به منازل فرستاد.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول