اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر استاندارد گناوه:

کالاهای غیر استاندارد وارداتی به گمرک گناوه برگشت داده شد

مدیر اداره استاندارد گناوه گفت: چند قلم کالای غیر استاندارد وارداتی به گمرک گناوه که از کشور امارات بارگیری شده بود، همه مرجوع شدند.

کالاهای غیر استاندارد وارداتی به گمرک گناوه برگشت داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، قدرت الله شاهین زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان برخی از طرح‌ها و فعالیت‌های انجام گرفته از سوی این مدیریت از هفته استاندارد سال گذشته تا هفته استاندارد امسال اظهار داشت: ارتقاء نمایندگی به معاونت استاندارد گناوه، ارتقاء چارت سازمانی و افزایش تعداد پرسنل، تحت پوشش قرار گرفتن استاندارد جزیره خارک به معاونت شهرستان گناوه از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

شاهین‌زاده گفت: افزایش تعداد تدوین‌های استاندارد در راستای تحقیقات کاربردی، انجام طرح طاها در تمام فروشگاه‌ها و مراکز عرضه در شهرستان گناوه، دیلم و بندر ریگ و احداث ساختمان اداری استاندارد گناوه از جمله دیگر فعالیت‌های این مدیریت است.

وی ادامه داد: افزایش تعداد آزمایشگاه‌های همکار برای انجام آزمون کالا در شهرستان و جلوگیری از آزمون در خارج از شهرستان برای تکریم ارباب رجوع و تسریع در کار نیز از دیگر اقدامات موثر مدیریت استاندارد گناوه بوده است.

شاهین‌زاده با اشاره به برخی برنامه‌های اجرا شده در هفته استاندارد در شهرستان گناوه اضافه کرد: افتتاح آزمایشگاه معیار سنجش لیان در زمینه آزمون مواد غذایی، اعزام دانش‌آموزان برای بازدید از آزمایشگاه همکار مستقر در شهرستان، بازدید از خانواده‌های معظم شهدا برخی از برنامه‌های اجرا شده در هفته استاندارد بوده است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی این اداره در راستای فرهنگسازی مقوله استاندارد در جامعه اظهار داشت: در برخی مدارس شهرستان گناوه نمایش‌هایی با موضوع استاندارد برای آشنا کردن کودکان با فرهنگ استاندارد توسط این اداره برگزار شد.

شاهین‌زاده از ارسال پیامک استاندارد در روز جهانی استاندارد خبر داد و افزود: تهیه و نصب بنر تبریک روز جهانی استاندارد در نقاط مختلف شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی در مصلی نماز جمعه و توزیع نکات ایمنی برای ترویج فرهنگ استاندارد از دیگر کارهای صورت گرفته در این هفته است.

شاهین‌زاده تاکید کرد: از آغاز سال‌جاری تا به حال 11 قلم کالای وارداتی مغایر با استانداردهای ملی شناخته شده و از ورود آنها به کشور در گمرک گناوه جلوگیری و تمامی این اجناس مرجوع شد.

وی بیان داشت: این کالاها شامل لنت ترمز، گاز سرمازا، کابل جوشکاری، روغن هیدرولیک، عینک آفتابی، لامپ کم مصرف، کمک فنر، شیلنگ، شربت، کلید قطع و وصل و رینگ چرخ است.

مدیر اداره استاندارد گناوه در پایان گفت: این کالاها ساخت کشورهای آمریکا، عربستان، چین، مالزی و تایوان است.

انتهای پیام/66006/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول