اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان واحد تولیدکننده کاغذ؛

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران واحد برتر کشور شد

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در بین واحدهای تولیدی کشور به عنوان واحد نمونه و برتر معرفی شد.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران واحد برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در بین واحدهای تولیدی کشور به عنوان واحد نمونه و برتر معرفی شد.

در مراسم که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای کشور برگزار شد، به روغنی گلپایگانی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران لوح سپاس و تندیس واحد تولیدی نمونه کشور از معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت اهدا شد.

در این مراسم که با حضور خانواده بزرگ تولید‌کنندگان و جمعی از مسئولین عالی‌رتبه کشور و همچنین جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معادن و تجارت و برزگر مدیر سازمان استاندارد کشور برگزار شد از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که با رعایت الزامات قانونی و استاندارهای ملی و بین‌المللی در تولید انواع کاغذ و همچنین تولید‌ کاغذ فلوتینگ به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد، از سوی شورای عالی استاندارد کشور و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یک واحد تولیدی نمونه و برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/2296/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول