اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت چوب مازندران:

سالانه 325 هزار تن کاغذ در مازندران تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه 175 هزار تن کاغذ در مازندران تولید می‌شود، گفت: با راه‌اندازی خط سوم شرکت، سالانه 150 هزار تن کاغذ به ظرفیت تولید این کارخانه اضافه می‌شود.

سالانه 325 هزار تن کاغذ در مازندران تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، جلسه یک ساعته نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران با وزیر صنعت معدن و تجارت در محل این وزارت‌خانه برگزار شد.

این جلسه با هدف راه‌اندازی خط سوم تولید ماشین کاغذ و افزایش اشتغالزایی در این کارخانه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت این شرکت گفت: توجه و تمرکز بر روی نیروهای متخصص از اهداف اصلی شرکت طی سال‌های گذشته بوده است.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی افزود: با ایجاد نظام پیشنهادات و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان زبده این شرکت و مدیریت همواره سعی کرده است که در شرایط آنلاین قرار بگیرد.

روغنی نیاز به راه‌اندازی خط سوم تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را از الزامات بقای این شرکت دانست و به مشکلاتی که این کارخانه به دلیل وجود تحریم‌ها با آن دست به گریبان است اشاره کرده و افزود: علی‌رغم این امر ما توانستیم بر بسیاری از مشکلات فائق بیاییم و امروز راه‌های توسعه پایدار را در این شرکت بزرگ هموار سازیم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای ضروری این شرکت راه‌اندازی خط سوم است، بیان داشت: با توجه به نیاز کشور به کاغذ راه‌اندازی خط جدید از الزامات بقای این شرکت محسوب شده و نقش ملی و محوری را برای بی‌نیازی به تولیدات خارجی و تامین بخشی از نیاز مصرفی کاغذ کشور با تولید 150 هزار تن کاغذ در سال نوید می‌دهد.

وی ادامه داد: در راستای طرح‌های توسعه‌ای این شرکت نیز پروژه تولید خمیر از کارتن‌های باطله OCC در دستور کار قرار گرفته و قرارداد اولیه آن برای اجرا در دست اقدام بوده و حداکثر در 18 ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

روغنی اذعان داشت: این طرح که یک پروژه زیست محیطی محسوب شده با بازیافت مواد باطله سلولزی در جهت استفاده بهینه از منابع ملی گام برمی‌دارد و سهم بسزایی در کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات و کاهش مصرف چوب تا 120 هزار تن در سال را به دنبال دارد.

انتهای پیام/86012/ت/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول