اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

تسریع در روند 4 خطه‌کردن محور سوادکوه

عضو کمیسیون عمران مجلس از تسریع در روند چهار خطه‌کردن محور سوادکوه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این محور اساسی تا یک سال دیگر به سرانجام برسد.

تسریع در روند 4 خطه‌کردن محور سوادکوه

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر با اعلام پیگیری مداوم چهار بانده‌کردن محور سوادکوه به قائمشهر و تاکید بر تسریع پیشرفت پروژه اظهار داشت: چون مسیر چهار خطه‌کردن این محور از سه شهر پل سفید، زیراب و شیرگاه می‌گذرد باید حق و حقوق مردم در جاهایی که نیازمند تعریض است، پرداخت شود.

وی افزود: باید ایمنی مسیر شهرها رعایت و بریدگی‌ها اصلاح هندسی شود و در شهر زیراب میدان جدیدی احداث شود.

علیپور درباره شهر پل سفید نیز بیان داشت: برای اینکه محور چهار بانده مسیر خود را از پل‌سفید طی کند باید پل دیگری به تناسب و در کنار پل قدیمی شهر ساخته شود که برای اجرای آن طراحی مناسبی انجام شد که طراحی از طرف کمیسیون عمران مجلس مورد موافقت و به‌فوریت در دستور کار و ابلاغ قرار گرفت.

ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی و معماری به شهر شیرگاه اشاره کرد و افزود: در این منطقه تعریض و سرعت در روند اجرای کار مورد نظر است و نیز به همراه شهر زیراب نیازمند احداث زیرگذرهای متعدد است که این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی بشل سوادکوه نیز یادآور شد: مقرر شده شرکت زیرساخت وزارت راه و شهرسازی رمپ ورودی و خروجی شهرک را در کمترین زمان اصلاح کند تا مشکل تردد تریلی‌های حامل بار برطرف شود.

انتهای پیام/86008/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول