اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال صورت گرفت

حمله شهرداری همدان به صدر جدول، ناامیدی در اردوی ذوب و فلزات بهار

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ سه کشور با یک برد و یک تساوی خانگی برای نمایندگان فوتبال همدان پیگیری شد.

حمله شهرداری همدان به صدر جدول، ناامیدی در اردوی ذوب و فلزات بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با حضور 60 تیم در مرحله نخست در حال برگزاری است در هفته ششم با انجام چند بازی در نقاط مختلف کشور پیگیری شد.

در هفته ششم این رقابت‌ها نمایندگان فوتبال همدان در مریانج و بهار برابر میهمانان خود به میدان روند که در نهایت با کسب یک پیروزی و یک تساوی در این هفته به کار خود پایان دادند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که با سه پیروزی متوالی ناکامی ابتدای فصل خود را به دست فراموشی سپرده بود، در این هفته و بازی خانگی سعی داشت تا روند بردهای خود را ادامه بدهد و برابر تیم هلال‌احمر ایلام به میدان رفت.

در این بازی که با برتری شهرداری‌چی‌های همدانی همراه شد، تیم میزبان با دو گل میهمان ایلام خود را با شکست بدرقه کرد و وضعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشید.

شاگردان هادی گل‌محمدی در این مسابقه حساس در دقیقه 20 توسط محسن وفایی و در دقیق 65 توسط هومن کامرانی به سه امتیاز شیرین دیگری دست پیدا کردند و با 13 امتیاز کسب شده تا پایان هفته ششم شرایط خود را در جدول رده‌بندی گروه سوم تثبیت کردند.

تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار دیگر نماینده فوتبال همدان که در پنج هفته قبل نتایج خوبی را کسب نکرد در هفته ششم برابر تیم هرماس تبریز به میدان رفت تا با کسب دومین پیروزی راه خود را برای رسیدن به جمع تیم‌های بالا نشین هموار کند.

در این مسابقه که در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار انجام شد شاگردان علی ضمیری‌کامل نتوانستند از امتیاز میزبانی و بازی در خانه استفاده کنند و با توقف برابر نماینده فوتبال تبریز با تساوی بدون گل از حضور در بالای جدول ناامید شدند.

تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار تا پایان هفته ششم با کسب دو شکست، سه تساوی و یک پیروزی شش امتیازی شد و در رده نهم یا دهم جدول قرار گرفته است.

در ادامه این مسابقات در هفته هفتم نمایندگان فوتبال همدان بازی خارج از خانه دارند و باید در زنجان و کامیاران برابر میزبان خود به میدان بروند.

بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به صورت هم‌زمان یکشنبه 28 مهرماه تیم فوتبال شهرداری همدان در زنجان برابر تیم البرز شهرداری این شهر خواهد رفت و تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار به مصاف پیروزی کامیاران خواهد رفت.

مرحله نخست مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور پنج هفته دیگر ادامه خواهد داشت که از گروه 12 تیمی دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و دو تیم سوم و چهارم در لیگ دسته سوم باقی خواهند و هشت تیم دیگر به لیگ استان سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول