اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

ضرورت تکمیل تجهیزات مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی‌

معاون استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تکمیل تجهیزات مرکز فوریت‌های پزشکی استان تاکید کرد و افزود: این امر می‌تواند در کاهش تلفات و خسارات وارد بر جامعه موثر باشد.

ضرورت تکمیل تجهیزات مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد محمودی صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی، اتاق هدایت عملیات بحران و واحد اعزام آمبولانس اظهار داشت: ارتقا و تکمیل تجهیزات مورد نیاز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان می‌تواند تأثیر مهمی در امداد رسانی به حادثه‌دیدگان حوادث و سوانح مختلف داشته و در کاهش تلفات و سوانح موثر باشد.

وی در حاشیه این بازدید که به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی صورت گرفت، بر لزوم بهبود روند خدمات‌رسانی نیروهای امدادی بر حادثه‌دیدگان تأکید کرد و گفت: روند خدمات‌رسانی نیروهای امدادی به حادثه‌دیدگان باید به صورت روزافزون بهبود یابد.

محمودی در حاشیه بازدید از تجهیزات و امکانات این سازمان، هدف از این بازدیدها را کاهش خسارات و تلفات به مردم عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها تلاش می‌شود تا از سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی متولی این امر نیز قدردانی کرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت آمادگی اورژانس برای ایجاد امنیت و آرامش در میان مردم تأکید کرد و گفت: آذربایجان غربی از استان‌های حادثه‌خیز در کشور است که ارتقای سطح آمادگی ستاد مدیریت بحران این استان در برابر بلایای طبیعی، می‌تواند علاوه بر کنترل میزان وقوع بحران‌های طبیعی، در افزایش سطح آمادگی این استان برای مقابله با حوادث مختلف و کاهش تلفات آن در جامعه موثر باشد.

محمودی بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های دقیق و توسعه زیرساخت‌های لازم مدیریت بحران در این استان اشاره کرد و گفت: با ارتقای سطح آمادگی در برابر این حوادث می‌توان تا حد بالایی از میزان خسارات ناشی از آن به جوامع جلوگیری کرد.

انتهای پیام/61006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول