اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر صورت گرفت

تشریح برنامه‌های بنیاد غدیر بوشهر در دهه ولایت

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر ویژه برنامه‌های این نهاد همزمان با دهه ولایت را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های بنیاد غدیر بوشهر در دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین کارگر صبح امروز در نشست با مسئولان فرهنگی استان بوشهر با ارج نهادن به دو عید بزرگ غدیر و قربان گفت: این اعیاد مبارک فرصت مناسبی برای نشان‌ دادن عظمت مسلمین بوده و انسان خود را به امامت و ولایت نزدیک‌تر می‌کند.

کارگر با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای دفاع از مسلمانیت خود استفاده کرد، افزود: روزی نیست که مسلمانی کشته نشود و وزیران ما برای احقاق حق مسلمانان به  مناطق خاورمیانه نروند.

کارگر با اشاره به نامگذاری دهه ولایت گفت: روز چهارشنبه شرح و تفسیر 24 بقره، پنجشنبه تدبیر قرآن، جمعه دعای ندبه، شنبه سیری در نهج البلاغه، یکشنبه غدیر در اسناد و منابع، دوشنبه غدیر در کلام امام هادی، سه‌شنبه غدیر در کلام پیامبر و امام، چهار شنبه غدیر در کلام امام و رهبری و پنج‌شنبه جشن عید غدیر نامگذاری شده‌اند.

محمدرضا محمدی‌زاده رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی توسط دانشجویان برای این ایام در نظر گرفته شده است، گفت: قرار شده برنامه‌ای روز یکشنبه آینده با حضور دانشجویان و اساتید و صاحبنظران داشته باشم تا همزمان با برنامه‌های شورای فرهنگی استان باشد و روز چهارشنبه نیز در دانشگاه خلیج برنامه‌ای برای تمامی دانشجویان خواهیم داشت.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول