اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی

مانور امداد و نجات جاده‌ای در خلخال برگزار شد

همزمان با هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی مانور امداد و نجات جاده‌ای در خلخال برگزار شد.

مانور امداد و نجات جاده‌ای در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مانور صبح امروز با حضور سه تیم از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال و اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال در گردنه الماس اجرا شد.

در این مانور فرضی که در انتهای حوزه استحفاظی در محور خلخال به اسالم در پایین دست پایگاه امداد و نجات برگزار شد توان و استعداد تیم‌های امداد و نجات به کار گرفته شده آزمایش شد.

فرماندار شهرستان خلخال با تقدیر از زحمات امدادگران جمعیت هلال احمر در اجرای موفق این مانور اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر با آمادگی کامل این مانور را در کمترین زمان ممکن انجام دادند و با نجات مصدوم فرضی از داخل خودرو و انتقال و حمل آن به مراکز درمانی و فرونشاندن سریع آتش‌سوزی احتمالی در خودرو این عملیات را در هفته ایمنی با موفقیت کامل به انجام رساندند.

 

هوشنگ محمدی گفت: شهرستان خلخال به دلیل قرار‌گیری در منطقه کوهستانی هر ‌از چند گاهی شاهد وقوع سیلاب، بارش برف سنگین و حوادث قهری است که ضرورت دارد امدادگران و اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال که متشکل از دستگاه‌های خدمات‌رسان و سایر ارگان‌ها است آمادگی لازم در مقابله با این حوادث را داشته باشند.

مسئول مدیریت بحران شهرستان خلخال با اشاره با اینکه حادثه‌ خبر نمی‌کند خواستار تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر در بروز حادثه در شهرستان شد و تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان با نیت خدمت‌رسانی به مردم با جدیت پیگیر امر مدیریت بحران باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سال‌های گذشته جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارات به مناطق روستایی از عمده‌ترین حوادث در شهرستان خلخال بوده است.

انتهای پیام/62008/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول