اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله پایانی لیگ دو و میدانی مردان کشور

افتخارآفرینان دو و میدانی قم موفقیت‌های خود را کامل می‌کنند

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: افتخارآفرینان دو و میدانی قم با حضور آماده در آخرین مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی کشور موفقیت‌های خود در این دوره را کامل می‌کنند.

افتخارآفرینان دو و میدانی قم موفقیت‌های خود را کامل می‌کنند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این برای نخستین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور است که سه نماینده از دو و میدانی قم به صورت همزمان در تمام مراحل درخشیده و جزء برترین‌ها قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: پیکارهای فصل جاری لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی در پنج مرحله برگزار می‌شود و تاکنون چهار مرحله آن سپری شده و مرحله پنجم در روزهای پایانی تیرماه به انجام می‌رسد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در فصل جاری این رقابت‌ها سه نماینده از دو و میدانی قم در رشته‌های پرش با نیزه، پرتاب وزنه و پرش سه گام در رقابت با چهره‌های مدعی از دیگر تیم‌های لیگ به میدان رفته و همگی موفقیت‌آمیز ظاهر شده‌اند.

وی یادآور شد: محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه، محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه و میلاد دریساوی در رشته پرش سه‌گام، سه چهره شاخص دو و میدانی قم در این فصل لیگ کشور بوده‌اند و قطعاً در مرحله پایانی موفقیت‌های خود را تکرار خواهند کرد.

رضایی عنوان کرد: این سه دو و میدانی‌کار توانمند در مرحله چهارم که هفته گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید، توانستند با تکرار موفقیت‌های گذشته جزء برترین‌ها قرار بگیرند در حالی که ربانی و درساوی قهرمان پرش با نیزه و پرش سه‌گام شدند و اسکندری در پرتاب وزنه نایب قهرمان شد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در روزهای پایانی مهرماه اشاره کرد و افزود: رقابت‌های این مرحله به میزبانی هیئت دو و میدانی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: مرحله پنجم و پایانی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 29 و 30 مهرماه در حالی به میزبانی شیراز برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها دو و میدانی‌کاران تیم‌های پیکان، نفت تهران، مقاومت خوزستان، هتل ورزش قزوین، کانون حسنات اصفهان، ایپکچی زنجان و پترو آوران خراسان در پیست حافظیه شیراز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این‌که ورزشکاران در 21 ماده برای کسب عناوین برتر مسابقه می‌دهند، عنوان کرد: پس از پایان این رقابت‌ها به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد و بدین ترتیب فصل جاری لیگ دو و میدانی مردان کشور رسماً پایان می‌یابد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول