اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شوش خبر داد

اختصاص 10 دستگاه مینی‌بوس به سرویس مدارس شوش

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شوش از اختصاص 10 دستگاه مینی‌بوس به سرویس مدارس این شهرستان خبر داد.

اختصاص 10 دستگاه مینی‌بوس به سرویس مدارس شوش

عبدالحسین شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: برای ساماندهی سرویس‌های مدارس اقداماتی انجام شده است که امیدواریم سرویس مدارس امسال با امنیت و رضایت بیشتر والدین همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال عمده سرویس‌های مدارس به دو شرکت حمل‌ و نقل خصوصی سپرده شده است تصریح کرد: شرکت‌های خصوصی از اداره بازرگانی و پلیس راهور مجوز فعالیت دارند و به سازمان حمل ‌و نقل عمومی وابستگی ندارند.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شوش با اشاره به تعداد دستگاه‌های تاکسی برای این منظور عنوان کرد: امسال علاوه بر اعلام آمادگی 328 دستگاه تاکسی شهری که زیر نظر سازمان حمل‌ و نقل عمومی هستند بیشتر از 200 دستگاه دیگر نیز آمادگی اخذ سرویس‌های مدارس را دارند.

شرفی ادامه داد: علاوه بر تاکسی‌های موجود تعداد 10 دستگاه مینی‌بوس هم زیر نظر سازمان حمل ‌ و نقل عمومی شوش هستند.

وی در رابطه با نرخ کرایه‌های سرویس مدارس گفت: کرایه‌ها عموماً توافقی هستند ولی نرخی که از سوی شرکت‌‌های حمل‌ و نقل اعلام‌ شده 35 هزار تومان در ماه است.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شوش همچنین عنوان کرد: هر راننده‌ای که زیر نظر این سازمان قرار دارد و همین طور راننده کمکی که معرفی می‌‌کند در صورت نداشتن سوءپیشینه با اخذ استعلام از اماکن، دفترچه سلامت دریافت می‌کند.

وی در ادامه گفت: در صورتی که تخلف مربوط به حوزه پلیس راهور باشد ما فقط تذکر می‌دهیم اما در صورت نارضایتی‌های اخلاقی و سایر اتفاقات حتماً با راننده برخورد خواهیم کرد.

شرفی در پایان اظهار کرد: هر سال در تمام ساعات تردد سرویس‌‌های مدارس، گشت تاکسیرانی فعال بوده که امسال هم علاوه بر این، یک گشت موتوری نیز اضافه ‌شده است.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول