اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

70 درصد سرویس‎های مدارس کارت سوخت ندارند

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: یکی از مهم‎ترین مشکلات سرویس‎های مدارس شهر اصفهان مسئله سوخت است حدود 70 درصد سرویس مدارس کارت سوخت ندارند.

70 درصد سرویس‎های مدارس کارت سوخت ندارند

رمضان عسگری‎نژاد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد سرویس مدارس، اظهار کرد: معضل سوخت موجب شده است سرویس‎های مدارس به دلیل قیمت بالای سوخت این شغل را رها کنند و سالانه استقبال کمتری از این شغل می‎شود.

وی در مورد کمبود سرویس مدارس تصریح کرد: به سبب همزمانی بازگشایی مدارس در مقاطع تحصیلی سرویس‎های مدارس تنها یک سری می‎توانند به دانش‌آموزان خدمات‌رسانی کنند از این رو با کمبود تاکسی مواجه هستیم.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش ساعات بازگشایی مدارس را در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را همزمان کرده است امکان خدمات‌رسانی سرویس‎های مدارس در دو سری وجود ندارد از این رو با کمبود تاکسی مواجه شده‎ایم.

عسگری‎نژاد تاکید کرد: در سال‎های گذشته زمان بازگشایی مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان متفاوت بود از این رو سرویس‌های مدارس می‎توانستند در دو نوبت به دانش آموزان خدمات رسانی کنند.

وی اضافه کرد: به سبب کمبود سرویس مدارس سرویس‎ها ناچارند بیش از حد مجاز دانش آموز سوار کنند.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون تخلفی از سوی سرویس‎های مدارس به سازمان تاکسیرانی گزارش نشده است و در صورت بروز هرگونه تخلفی خانواده‎ها می‌توانند بازرسی سازمان تاکسیرانی را در جریان بگذارند تا با راننده خاطی برخورد شود.

انتهای پیام/63021/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول