اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخاباتی

سالار شاکر رئیس هیئت بسکتبال اردبیل شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اردبیل، سالار شاکر به عنوان رئیس جدید هیئت بسکتبال استان اردبیل انتخاب شد.

سالار شاکر رئیس هیئت بسکتبال اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه‌ای که عصر امروز و در سالن اجتماعات جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد، سالار شاکر عضو شورای شهر اردبیل با کسب 12 رأی از مجموع 19 رأی مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل انتخاب شد.

در این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیئت بسکتبال استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند کمک فکری و نرم‌افزاری پیشکسوتان، مربیان و دست‌اندرکاران است.

احد پازاج افزود: کشف و جلب استعدادها در این رشته ورزشی باید طبق برنامه‌های اصولی و علمی مدیریت شود و علاوه بر آن کسب درآمد و نحوه هزینه‌کرد آن برای هیئت بسکتبال استان نیز باید با تعامل با نهادهای غیردولتی و صاحبان صنایع به صورت مدون ادامه یابد.

وی تصریح کرد: زمان آن رسیده که با تدوین برنامه‌ای منظم از خروج استعدادهای این رشته و دیگر رشته‌های ورزشی پیشگیری کرده و با جلب نظر فدراسیون‌ها و زیرپوشش قرار دادن همه‌جانبه پدیده‌های ورزشی، نخبگان ورزشی خود را مدیریت کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که در این مجمع برای چهار سال آتی هیئت بسکتبال استان ارائه شد برنامه‌ای جامع و درخور بود که اجرایی و عملیاتی شدن آنها همدلی و همراهی پیشکسوتان، مربیان و دست‌اندرکاران هیئت را می‌طلبد.

پازاج اضافه کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این رشته 850 نفر است که با توجه به علاقمندان کثیر بسکتبال در استان و توقعات پیشکسوتان می‌تواند این آمار بیشتر از این باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: انتظار می‌رود هیئت بسکتبال با برنامه‌های منسجم در بعد قهرمانی نیز فعالیت‌های خود را مضاعف کرده و در رده‌های سنی پایه در مسابقات لیگ حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه پس از اعلام انصراف نورالدین افغانی اصل از نامزدی، سالار شاکر سرپرست هیئت به عنوان تنها نامزد تصدی ریاست هیئت بسکتبال استان از ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی مالی هیئت، جلب و مشارکت شهرداری و دیگر نهادها در همگانی کردن بسکتبال، جذب اسپانسرهای مالی و فعال کردن این هیئت در شهرستان‌های دارای استعداد را از عمده برنامه‌های اصلی خود برای بسکتبال استان یاد کرد.

در این مجمع انتخاباتی که با تفویض اختیار رئیس فدراسیون بسکتبال به اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، سالار شاکر با کسب 12 رأی از مجموع 19 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان انتخاب شد.

انتهای پیام/62003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول